Asko
Trådstartare
...Vänta här, är du äldre än mig?!
Tilltala mig med respekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...Vänta här, är du äldre än mig?!
Wee, fick #1991 - samma som mitt födelseårtal, det måste väl innebära något positivt
Jag skulle bli advokat för det var det enda som dög eftersom jag inte kunde bli kirurg
Är det inte en yrkesbana som de flesta barn någon gång fantiserar om att få gräva upp en dinosaurie eller nåt?
Är det inte en yrkesbana som de flesta barn någon gång fantiserar om att få gräva upp en dinosaurie eller nåt?
Absolut inte!alltså har mobilt bredband från Telia. Helt plötsligt har min surf tagit slut och jag har fått fylla på flera ggr sista månaden. Har ALDRIG hänt annars. VAD händer??? Kan inte bero på denna tråden va..?
Det förstår inte jag heller. Kanske är vi redan maxat galna? Idag har det förresten gått en månad sen vi träffades. Bara typ 167 månader kvar
It must be fate!Samma som mitt!
Jag tror inte att det blir 167 månader. Frun borde väl märka något snart?
Eller tänker jag fel? Eller vad ska vi hoppas på?
Gräva i jord eller kropp, inte så stor skillnadMitt barn ska bli obducent.
Jag skulle bli advokat för det var det enda som dög eftersom jag inte kunde bli kirurg
Seeen kom det där som kallas Matematik D i vägen och eh jag är snart färdig Datavetare istället
It must be fate!
Asbra!Kan vara din referens sen när du söker jobb! Du har ju löst min instagram-länkning! Haha
LOL jag är säkert äldst! Ok @tanten undantaget