Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intar kaffe och försöker vakna till liv.
Ska tydligen till tandläkaren och fixa ena tanden i dag. Har verkligen ingen lust men har man slagits och fått rätt får man väl stå sitt kast :p
Just nu lyser solen, ska ta tag i min lilla trädgård och försöka få lite ordning. På lördag ska värmen komma tydligen :idea:

Marodörodjur (fotade igår kväll):
18380253_1378830265506728_3270422879266668544_n.jpg

Det skjuts för lite, de tycker mina tulpaner och rosor är jättegoda... :cautious:
Hårspray.

Jag har sprejat växter med det och fått ha dem ifred.

Kolahjärna här. Utbildningen har legat em-kväll och jag är en morgonmänniska ut i fingerspetsarna. Blir ett vrak direkt jag måste jobba em :laugh: nu kaffe!

Diskat, bäddat rent i gästsängen, torkat av i badrummet och dragit igång diskmaskinen. Nu får hemmet helt enkelt duga för gäst.

Här regnar och snöar det om vartannat och jag börjar bli orolig för min Tigger. Han gick ut igår kväll och har inte kommit hem igen. Brukar alltid sova hos mig så både jag och Harry börjar bli lite stressade nu. Tror jag går ut och ropar en sväng innan jag åker till Ljungby för att hämta upp Linda.

Sitter hemma och väntar på att sökaren ska laddas upp. Hade bara en halv laddare i bilen så det fick bli att åka hem och ladda med usb istället.
Lite illa för nu måste jag jobba en massa övertid ikväll...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka