Vad spelar ni för dataspel?

Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Ja jag tror nog han spelade klart det.

Det är väl inte så mycket monster i det direkt, bara mörkt och läskigt, då jag kikade iaf :) En och annan skugga som rörde sig.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Jag är mest nyfiken av slutet.. vill så gärna veta om han får tillbaka minnet och om han kommer ut därifrån, mm
Men jag lär väl spela för att få veta antar jag ;)
Inte så roligt o tjuvkika på bilder/youtube menar ja..då är det ju lixom ingen ide att spela :/
Har dock kickat liiite för att få en bild om hur spelet var å så innan vi spelade detr första gången.. o då tyckte ja allt att jag såg nåt "skugg-monster"

Tvungen att leta upp en bild för dom som vill se:
http://2.bp.blogspot.com/_gFktipE6p5E/TPeegZ9DgeI/AAAAAAAAAHo/nirbyl80rTY/s1600/183110-ss_preview_eg_amnesia03.jpg
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Jag älskade Morrowind och Oblivion, så köpte Skyrim. Än så länge är jag besviken, jag tycker det är ganska fult - för verkligt, liksom. För mycket krigsspelskänsla. Nån som vet om man kan stänga av allt det där blodet? Och jag slipper gärna den där utzoomningen som blir ibland när man tar död på nån, när man ser när svärdet sticks igenom och blodet stänker. Urk :(
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Så långt har inte jag kommit i spelet men det låter ju verkligen inte någe vidare :/ Jag som hade sett framemot detta spelet, nu när vi har ny dator och allt... INTE BRA! :(
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Angående skräck-spel så tänkte jag höra om det är någon som spelat det svenska spelet: Amnesia ?? :D

Amnesia är fantastiskt! Snyggt och framför allt riktigt stämningsfullt, gillar även storyn. Jag tror att det tillsammans med Silent Hill är de spel som skrämt mig mest.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

aah :) JA de är verkligen snyggt gjort :) Tänkte ev. spela lite om en stund när jag blir ensam hemma..:p Lite läskigt att man inte kan försvara sig på något vis ifall man skulle bli i behov av det, hehe
Undrar om jag verkligen kommer våga fortsätta spela när jag är helt ensam?!:crazy::angel:
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Lite läskigt att man inte kan försvara sig på något vis ifall man skulle bli i behov av det, hehe

Ja, jag tror att det är precis det som bidrar till mycket av rädslan. Det är liksom inte den där typiska hoppa till-rädslan som varar i två sekunder, dvs. tills du skjutit skallen av det läskiga monstret :p, men jag kan lova att det i alla fall för min del blivit mååånga skrika-till-och-hamra-i-panik-på-esc-moments när jag suttit med det här spelet... :D
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Jag älskade Morrowind och Oblivion, så köpte Skyrim. Än så länge är jag besviken, jag tycker det är ganska fult - för verkligt, liksom. För mycket krigsspelskänsla. Nån som vet om man kan stänga av allt det där blodet? Och jag slipper gärna den där utzoomningen som blir ibland när man tar död på nån, när man ser när svärdet sticks igenom och blodet stänker. Urk :(

Spela bågskytt så slipper du både blod och cut-scenes :P
Skämt åsido jag gillar det fula och skitiga. Liknar mer Morrowind än Oblivion.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

- Rome: Total War
- Warhammer 40k Dawn of War
- Company of Heroes
- World of Warcraft
- World in Conflict
- Warcraft III
- Heroes of Might and Magic III
- C&C Red Alert 2
- Diablo 2
- Battlefield
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Skyrim - lätt bäst just nu!

Nejmen! Detta har jag ju på min dator. Har länga undrat vad det var för något - så är det ett spel! Måste testas!
Intressant dock att folk har så olika uppfattningar om grafiken bl.a. Tyckte det såg relativt bra ut när jag googlade, å andra sidan är vad som helst bättre än Oblivion :p

Annars spelar jag The Elder Scrolls: Oblivion, The Sims 3, Fable, Assassin Creed och internetspelet Dungeons & Dragons just nu.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Just nu spelar jag:

Skyrim
Amnesia
The sims 3

ibland så kollar ja även på när sambon spelar:

Battlefield 3
Batman Arkham city
m.m.

Samt NHL12 o Grand Turismo5 på PS3:an.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Spela bågskytt så slipper du både blod och cut-scenes :P
Skämt åsido jag gillar det fula och skitiga. Liknar mer Morrowind än Oblivion.

Gillar inte bågar, men testade magi. Funkar bra, slipper blod och äckel. Har vant mig vid skitigheten och börjar gilla spelet, även fast jag gärna hade haft lite mindre äckel/fult.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

kl

Drar upp den här gamla tråden och kollar vilka fler som spelar Battlefield 3? :) Har precis börjat köra med sambon som lärare och det är faktiskt riktigt kul! :D
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Kultspel i form av Red Alert, Heroes of might and magic och Age of Empires. Alla versioner :D

Sen så har pojkvännen fått mig helt besatt av Heroes of Newerth :mad: :D
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

kl

Måste lägga till The Walking Dead på min lista. Så. Jävla. Grymt. Jag har aldrig sett eller läst (TV-)serien och är normalt svårflirtad när det kommer till zombies, men jäklar vad det här spelet är bra. Är totalt inne i storyn och karaktärerna och grät faktiskt till tredje episoden (nu störttjuter jag förvisso till allt från Modern Warfare till Splinter Cell, men alltså ändå). Åhh, släpp nästa del NU.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
717
Senast: Åsa A
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 293
Senast: Sassy
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 463
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp