Vad spelar ni för dataspel?

Mirre

Trådstartare
Sitter och kollar lite efter spel och vill ha lite tips.

Just nu spelar jag mest Diablo II, Doom 3 och Warcraft III
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Spelar just nu bara Guild Wars (väntar med iver på GW2) samt att jag lallar runt lite på min *host* privata *host* wow server *host*.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Har just upptäckt och plöjer för närvarandet The Saboteur och senaste Assassin's Creed, och sitter i övrigt oftast med Mirror's Edge och olika titlar ur CoD och Hitman-serierna. Dead Island har jag testat lite, verkar lovande, och så ser jag galet mycket fram emot Battlefield 3. Försöker också ge mig på From Dust, men det enda det hittills skapat är irritation. Sedan är jag barnsligt förtjust i barnsliga Battlefield Heroes.

Herregud, jag har inget liv.

Och ja herregud, GTA IV samt uråldriga, älskade Black & White glömde jag ju. Jag vet också att jag gillade Rockstar Games Bully den korta speltid det hade.
 
Senast ändrad:
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

guild wars! Och Portal

Jag spelade From Dust och blev ganska besviken, kanske för att jag hade lite högre förväntningar. Inte lika besviken som jag blev av Spore dock
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

OCH SILENT HILL! Oförlåtligt att glömma. Och Condemned: Criminal Origins är underbart första gången man spelar igenom det. Och Amnesia: The Dark Descent (när jag inte var upptagen med att utstöta spontana, panikslagna svordomar/skrik och hamra frenetiskt på esc). Och STALKER-någonting-mer-som-jag-inte-minns-spelet. Och den... och den... och den, och... inget liv var det, nej. :angel:
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Jag gillar inte att kriga, mest att bygga upp saker och ting, dessutom är jag lite låst i gamla spel som jag spelat lääänge, så jag vet inte om det är så inspirerande att ens nämna. ;)

Men de som går här är iaf:

Theme Hospital
Sid Meiers Railroads
Sim City 4, de Luxe Edition
Age of Empires III

Har även försökt att komma in i Spore och Evil Genius, men glider lätt tillbaka till de spel jag kan när det börjar gå trögt. Synd, för det är roliga spel.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Spelar ingenting just nu. Men jag ska nog köpa det nya Zelda-spelet när det släpps.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Zentia... internetbaserat mmrpg, gratis o jatte roligt (..tycker jag da) lite pvp, en hel massa questande och roliga sma overraskningar. Bara open beta sa ar inte officiellt lanserat i western varlden men en jattehit i asian, lite folk pa de amerikanska servrarna an sa lange dock...
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Har just spelat ut campaign på CoD MW3 och blev under spelets gång helt ärligt genuint ledsen (efter att jag vrålat ett spontant "MEN NEJ FÖR HELVETE") över Soaps död. Skönt att man inte är någon nörd eller har levt sig in i spelserien. :angel:

Åter ett totalt grymt spel i CoD-serien, för övrigt. Rekommenderas starkt!
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Spelar i princip bara Heroes of might and magic, både 3an och 4an. Bästa strategispelen genom tiderna! Spelade Diablo II ett tag, men blev så rädd vid scrollen så jag blev tvungen att stänga ner.
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Jag spelar simplare internetspel, något annat har jag inte tålamod till :D Just nu spelar jag The Sims social och Bejeweled Blitz på Facebook, plus ett Super Mario-spel som jag har laddat ner. Jag funderar på att börja spela Howrse också ;)
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Skyrim - lätt bäst just nu!

Håller med! Superläckert! :love: (och så slipper man andra jobbiga människor, som i wow och rift)

---------- * ----------

Wow ligger på hyllan just nu, spelat lite rift. Orkar inte binda upp mig för tillfället.

Så spelar för tillfället Skyrim, sims 3 (tidsfördriv), dungeon defenders (ganska småkul tower defense spel) med pojkvännen, league of legends (ganska skoj det med).
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

KL

Just nu spelas mest Mana Word här hemma.
Någon mer som spelar det?
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Testade Skyrim för pc här om dagen men tyckte ärligt talat det inte levde upp till mina förväntningar..så jag tröttnade efter bara "första uppdraget"..
MEN jag ska ge det en till chans när jag känner nån ork för det. Grafiken va ju ingen höjdare..:cool:


Angående skräck-spel så tänkte jag höra om det är någon som spelat det svenska spelet: Amnesia ?? :D

Själv har ja o sambon testat det på vår gamla "speldator" men vågade inte köra så långt, om jag minns rätt :p Haha!
Sa åt sambon igår att vi borde testa det igen på vår nya "superdator", så jag ska nog ta och fixa det kanske redan idag ?! :D
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Haha samma här, fast utan filt ;)

Spelade han klart det? :)
Jag har själv precis installerat klart det, men vågar inte riktigt sätta igång och spela det :p Haha!
 
Sv: Vad spelar ni för dataspel?

Nu har jag intalat mig själv att det "bara är ett spel" så nu har jag vågat spela en liten stund iaf :)
Har inte stött på några monster ännu men ändå lite läskigt :p
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
717
Senast: Åsa A
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 293
Senast: Sassy
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 463
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp