Vad ska vi klä ut oss till? (Ska va med i MASKERADHOPPNING!)

S

SherryGlen

Jag och min kompis ska vara med i en maskeradhoppning. Men vi vet INTE vad vi ska vara!! :confused:

Snälla . Skriv allt du kommer på! Vi behöver verkligen hjälp!!!!

Sv: Vad ska vi klä ut oss till? (Ska va med i MASKERADHOPPNING!)

Det blir betydligt lättare om du skriver typ, vad hästarna har för färg och vad ni har för hårfärg å så..:/

Båda är blonda. Hästarna är Svarta och TROLIGTVIS stickelhårig skimmel (Mest vit, och svart-grå) eller en ljusbrun.

Piff och Puff? :rofl:

Jag måste bara fråga en sak nu!!! Är det du som har en Hemsida typ internetstall med en ''hingst'' som heter SherryGlen?

Isånna fall vill jag att du GENAST tar bort bilderna på den hästen för det är MIN häst och MINA bilder! Vad jag vet så är det OLAGLIGT att ta andras bilder utan att fråga. Så ta genast bort dem!!!!!!

Varför inte klä ut hästen till en älg med stora horn (går att klippa ut i papper.) o dig själv som jägare, vi vann på det!

Sen kan man klä hästen som en ko med horn o själv rida i en blå overall o gröna gummistövlar, som en bonde.

Jag såg en som hade målat sin häst som en zebra med vita ränder. Ryttaren själv var utklädd till en apa. De vann.

Lycka till o ha så skoj!:)

Till Asterix:

SNÄLLA!! JAG HAR INTE TAGIT NÅGRA BILDER!!!!! OCH DEN HÄR TRÅDEN HANDLAR INTE OM NÅGON SOM SNOTT DINA BILDER, UTAN OM ATT JAG OCH MIN KOMPIS BEHÖVER HJÄLP MED ATT KOMMA PÅ VAD VI SKA VARA I EN MASKERAD HOPPNING!!!

rita svarta prickar på den ljusa hästen och va pippi långstrump och lilla gubben
eller var en julhäst och jultome (kanske inte är s roligt)
äh min fantasi står stilla just nu kommer med fler förslag när jag är piggare

jag och en killkompis ska rida maskerad hoppning som barbie och ken :p

spider-man
batman
"riddare"
gran
doktor/tandläkare (på klubben va det ngra som va de.. ;) )
prinsessa/älva
fjortis (bara massa rosa å blont hår)
Ipren Tabletter (blå långärmad tröjja, vit tröjja över, kudde på magen o ryggen och blå ridbyxor.. fråga om ni får rida till ipren låten)
osv... :D

Hehe! Tackar för tipsen!

Vad blir det då? Vad ska ni klä ut er till?

* Tänker Tänker *

Vad är det för hästar ni ska hoppa?

vi vann på att vara Zorro as tufft (;
svart över ögonen en hatt en maantel ett Z skirvet på hästen rumpa
svara kläder m.m
as tufft ! :P

Jag å en kompis va ipren-gubbar!med "iprn-låten" skit bra! :rofl:

Nu vet inte riktigt jag hur höga hinderna är och hur stora hästarna är men då vi hade maskeradhoppning delade jag och min kompis på en häst och red båda två. Vi var utklädda till brudpar och bruden satt bakom sadeln med vitt släp och grejor och brudgummen hade kostym och hög svart hatt... Hästen var svart och hade en "nygifta skylt" på rumpan och vita lindor, vitt träns, ljusslinga i manen, vitt täcke, mm... Vi red till bröllopslåten och hoppade en bana på ca 30-40cm tillsammans... Var hur kul som helst och snyggare ekipage får man leta efter :D

Hehe jag har vatt mussepigg, iprengubben ( jag vann maskerade :)) och mexikanare och emil i lönneberga...

drake, jag sydde drak-dräkt till hästen och drakdräkt till mig själv i grönt tyg. inklusive taggig svans och så vidare. vi vann. :)

och sen så klädde jag ut mig till rymdraket en gång också, (och hästen till rymd med stjärnor osv) men "toppen" ramlade ner framför ansiktet så jag hoppade fel hinder åt fel håll och sen blev hästen livrädd och så gallopperade vi ut i blindo till publikens skrattsalvor. :)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 465
Senast: Nevermind
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
758
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka