Vad ska vi göra med skräck-toaletten?

Har ni bestämt vad det blir?

Jag hade nog platsbyggt skåp under sned taket. Yta som förmodligen inte ändå kommer användas och skåp att stoppa in skit i får man väl aldrig för mycket av?
Nej det är fortfarande öppet!
Men det blir målade väggar med tavlor istället för tapeter.

Skulle behöva skåp för lakan men kan man ha det på en toalett? :o

Tvättmedel i tvättstugan. Toarullar i hållaren på golvet smink finns överhuvudtaget inte i hemmet och förhoppningsvis kommer jag inte trotts kvinna inte använda det. Balsam tvål schampo i tvättstugan. Fön i klädkammare. Handdukar i garderoben.

Jaha, vi har det annorlunda.

Inte på gästtoaletten..

Extra toapapper finns. Alltså alla har ju olika förutsättningar. Det skåpet du beskriver hade aldrig fått plats på den där lilla toaletten som du kommenterade.
Nå i ett litet skåp under handfatet på bilden skulle jag ha toapapper, en trasa och ett rengöringsmedel. Tycker dessutom ett skåp är mycket trevligare att se på än avloppsrör. Känns mera ombonat också.

Tvättmedel i tvättstugan. Toarullar i hållaren på golvet smink finns överhuvudtaget inte i hemmet och förhoppningsvis kommer jag inte trotts kvinna inte använda det. Balsam tvål schampo i tvättstugan. Fön i klädkammare. Handdukar i garderoben.
Var och en på sitt sätt...

Det känns ju mer ok med städutrustning eller typ toalettpappersbalar i ett toalettutrymme och sedan använda utrymmet där städutrustningen eller toalettpappret var till att förvara lakan och dylikt. Men det spelar säkert ingen roll...
Städutrustning är i ett skåp i köket (gammal kåk det här) och varken dammsugare eller mopp skulle få plats på toaletten så det bytet skulle inte funka.
Nå i ett litet skåp under handfatet på bilden skulle jag ha toapapper, en trasa och ett rengöringsmedel. Tycker dessutom ett skåp är mycket trevligare att se på än avloppsrör. Känns mera ombonat också.
Nu är ju toaletten jätteliten och det skulle ta för mycket plats. Man gör väl det bästa med det man har.

Ja men har gått rätt fort idag ändå.

1000016336.webp

Nej det är fortfarande öppet!
Men det blir målade väggar med tavlor istället för tapeter.

Skulle behöva skåp för lakan men kan man ha det på en toalett? :o
Ja känns lite fel
Men hade absolut inte tvekat att förvara rena handdukar där
Så klar det går

Ja vi får väl se vart det landar.
Handdukarna bor "tyvärr" redan på ett bra ställe; i badrummet.
Jag hade definitivt kunnat fylla sådana skåp med typ alla extra förbrukningsvaror som iaf jag tenderar att ha. Städprodukter, påfyllning m schampo osv, toa-papper mm.
Gör ju inget heller om man inte fyller hela skåpet/lådorna direkt. Det lär hitta dit saker över tid :)

Jag hade definitivt kunnat fylla sådana skåp med typ alla extra förbrukningsvaror som iaf jag tenderar att ha. Städprodukter, påfyllning m schampo osv, toa-papper mm.
Gör ju inget heller om man inte fyller hela skåpet/lådorna direkt. Det lär hitta dit saker över tid :)
Jag med egentligen men alla de grejerna har redan bra platser.. det är annat som saknar plats 😅

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • häst med PPID
  • Hästköp

Omröstningar

Tillbaka