vad ska ni gra idag

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare spindel_17
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 845
Sv: vad ska ni gra idag

Ingenting...:( Jo,borsta och släppa in.. Hon har stått i sjukhage i 2 veckor snart,en vecka till,sen ska vi på återbesök till kliniken,så efter det får vi se om jag får börja skritta igång henne,eller om hon inte alls blivit bättre..

Min medryttare rider min tjej idag. Hon ville så gärna så jag tyckte att det va okej. Lite mjukgörande då jag ska rida lektion i helgen för en kompis. Så jag har inte ens varit till stallet än. Ska dit ikväll o natta alla våra pållar innan jag åker o jobbar.

Men man får lite abstinens då nån annan rider min häst när jag egentligen vill göra det själv. Men men. Kan väl kanske vara skönt att ta en lugn dag oxå:smirk:.

steg upp innan halv sex imorses och red innan jobbet. mockningen är också avklarad. så det är bara att åka dit och ta av täcke, borsta lite och mysa kvar att göra:)

Tolkar frågan som vad har ni gjort med dom oxå.. hehe..

Här har det tömkörts med ett nytt bett.. Och det gillade pållen skarpt för det gick SUPER!!!!=)

jag har varit ute och ridit en lång sväng i skogen. Gick super trots lastbilar som släpper stenar 20meter framför henne och traktorer med långa släp. Hon var lika lugn som vanligt :D

Vi galopperade lite också själva (har bara gjort det i sällskap innan)

jag har ridit min kossa i sanden idag för första gången, det gick kanon, och inte en gång försökte hon få av mig!!!

Rida den ena :D Skogen blir det idag!

Den andre får villa. Då han kom te mej för inte så länge sen. så han får en mjuk start genom att bli riden 2 dagar ledig 1 rids 2 ledig 1 och så vidare :D

vad ksa ni göra med era pållar idag???

Inte så mkt egentligen, fodrat o vattnat shettisarna som går på lösdrift, mockat o tagit in araberna, givetvis har dom oxå fått mat o vatten oxå, sen kommer inackoderingen som äger den andra araben o ger alla nattmat lite senare

Skulle köra men hade pyspunka på vagnen och orkade inte leta reda på pumpen :o, så det blev longering istället. Eller Inka-springer-busar-brallar-allt-vad hon-kan-motion. :rofl:

Liknande trådar

Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 107
Senast: Freazer
·
Hästvård Olyckan är ett faktum. Pållen ska stå på box med gipsbandage i minst 8.veckor. Era bästa tips för att göra det drägligt för både häst...
2
Svar
31
· Visningar
1 640
Senast: MiniLi
·
Hästvård Min häst fick idag ett broddtramp när vi var ute och red vilket jag märkte efter jag kommit tillbaka från ridturen. Han blödde lite...
Svar
3
· Visningar
274
Hästvård Hej. Någon som har något förslag på vad detta kan vara, har telefontid på måndag med veterinären. Har en äldre vbl valack, är inte...
Svar
9
· Visningar
781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka