Vad ska man ha för färger till den här sadeln? *hjälp*

Horse_power

Trådstartare
Ska rensa garderoben nu, allt gammal och omatchat ska UT... Och in me nytt :banana:

Men till problemet, kan inte bestämma mig för vilka färger som passar till min sadel:
30237275.jpg

Har tänkt, vitt, creme, beigt är ju snyggt till.. Men mera? mörkblått funkar de?
FÖRSLAG?? :bump:

Sv: Vad ska man ha för färger till den här sadeln? *hjälp*

Alltså beror helt på, ser ju annorlunda ut irl. Men vinrött kan funka (om man hittar rätt nyans) samt mörk grönt. Men vill man köra på säkra kort så säger jag som du. Beige, creme. Hel vitt tycker jag aldrig är fint:p

Antagligen inte svaret du vill höra meN:
En bättre bild? kanske en från sidan eller uppifrån, inte lätt att se färgen på den där bilden...
Dessutom, (matchningsfreak som man är...) har nog färgerna på schabrak och liknande ingen större roll så länge du har ett svart träns och svart sadelgjord =D

sadeln är så röd som den är på bilden så tror inte någon annan kmr hjälpa, och just nu har jag nog ingen heller :p

Haha jo allt var matchat tills jag bytte sadel och detta va den ända sadeln som min petiga lilla häst tyckte satt perfekt, har inte haft råd att köpa nytt träns ännu men sparar till ett passier i samma färg som sadeln så :)

Tips på färger på schabrak och lindor osv. önskas ;)

Jag tycker att du ska ta dom färgerna som du hade tänkt dej, beige, vit eller creme. Tror att det blir snyggast.:love:
Men huvudsaken är att DU är nöjd! :bow:

vinrött??!!!! är du färgblind!!???? :eek: :eek:

beige, vitt, brunt och marinblått är snyggt till rödbrun sadel. grått kan också funka!

vinrött??!!!! är du färgblind!!???? :eek: :eek:

beige, vitt, brunt och marinblått är snyggt till rödbrun sadel. grått kan också funka!

hahaha... love u!! älskar dina komentarer ibalnd... och håller med fullt ut.

Jag vill oxå ha bättre bild, vad är det gör sadel?

Jag tycker vitt, creme, beige, brunt är snyggt. Marinblått är oxå fint och grönt o svart fungerar.
Men absolut inte, rosa, lila, rött och orange i alla nyanser.

texten försvann visst:

Här var bästa bilden jag kunde hitta iaf, bättre? :angel:

Vinrött och brunt vill jag nog inte ha, älskar rött men har insett att det är hemskt fult till :crazy: och brunt, nja är mer en svart människa ;)

Fler förslag?

Mörkgrön, svart, marin, vit, creme/beige skulle kunna passa tycker jag:)
Snygg sadel förresten!

Har absolut inget grönt till min häst :o men hittade ett schabrak från schockmöle, green tea, :d Är de den färgen ni menar?

Är väldigt sugen på deras silvergrå schabrak me, men är tveksam på om de blir snyggt?

Jag har just det schabraket, kan visserligen vara snyggt men inte den jag tänkte på :D Kan ta kort sen på båda (green tea + den gröna jag tänkte) om du vill?

Det grå kan bli jättesnyggt också!

vad är det för sadel?? :)

mjuka gröna toner tror jag blir fint, som på schabraket charmex visade.

Tror att mjuka "fylliga" naturfärger såsom olivgrönt, creme & vitt kan vara snyggt!

Men även det klassiska marinblå och mörkgröna! :laugh:

Till mitt försvar har jag en skärm som har en ljusstyrka som är hälften av en "normal" skärm :p

Såg mörkbrun ut?

Fick iaf printscrena och sen ljusa upp till max i ps för att kunna se färgen och ja... vinrött hade sett HEMSKT ut x)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 217
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 711
Senast: Calmiche
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 485
Senast: Ajda
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 061
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar