T
TurboDevil
Min lilla pålle har helt plötsligt förändrats när man rider honom. Han har gått från att vara väldigt lätt att få ner i trevlig lång och fin form till att barta gå med näsan i vädret och inte riktigt vilja gå ner. Han går ner en stund för att sen gå upp igen. Jsg ska prov atat rida ut ett par dagar för att se om han kanke bara är uttråkad. Om det inte hjälper så får farbror doktorn komma. Jag vill kolla rygg ev. hältor tänder är det något mer som jag ska kolla upp. Vill verkligen inte att han ska ha ont och om inte veterinären hittar något så får vi kolla sadlen och om det inte är där massör osv. Vill verkligen vara på den den säkra sidan att det inte är något som är fel. Om det inte är det så är det ju givetvis tränare som gäller.
Men snälla någon kan väl hjälpa mig och säga vad jag ska kolla med veterinären så att jag har ett hum förutom de vanliga sakerna som tänder rygg hältor mm
Men snälla någon kan väl hjälpa mig och säga vad jag ska kolla med veterinären så att jag har ett hum förutom de vanliga sakerna som tänder rygg hältor mm