Vad ska jag göra ???

Trocadero_lover

Trådstartare
På mitt Hanbo-täcke har sömmarna uppe på ryggen börjat ¨gå upp! :eek: :( Upptäckte det idag på mitt "Vintertäcke med hals Event Plus 400g svart" täcke... GRR.. Täcket köpte jag i slutet av oktober 2004 och det kostade mig 1100:- och jag måste säga att jag tycker det är för dåligt att dem redan börjat gå upp! Hästarna i hagen är absolut inga täckes mördare och han själv är inte det heller. Det är uppe på ryggsömmen vid slutet av täcket så hade sömmarna börjat gå upp + att det var en liten reva... revan var kanske 2-3cm lång och det som hade gått upp ca. 5cm, sen kollade jag lite närmare och upptäckte att det nästan höll på att gå upp på ett ställe till! :mad: Vad ska jag göra? Ska jag reklamera? Ska jag sy ihop täcket och använda det som inget hänt? Ringa hansbo? ringa butiken? Hjälp mej! :(

Sv: Vad ska jag göra ???

Jag skulle absolut kontakta butiken och om de inte vill göra något åt det skulle jag ta kontakt med Hansbo... Lycka till :banana:

Sv: Vad ska jag göra ???

Jag tycker att du ska ringa till Hansbo och prata med dem.....Ett Hansbo-täcke ska ju hålla så pass hög kvalitet att det inte går sönder efter ett par månaders normalt användande.
Är Hansbo rädda om sitt rykte så borde de hjälpa dig på ett eller annat sätt (Service recovery :smirk: )
Du skulle ju kunna försöka laga det också, men jag tycker ändå att du ska höra av dig till Hansbo!!

Liknande trådar

Kropp & Själ I början av året gjorde jag en tråd här med frågor kring cellprovstagning och besök hos gynekolog/barnmorska. Jag fick många bra, fina...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 194
Senast: Centaur
·
Utrustning Vad är ni nöjda med? Jag upplever att jag har börjat få problem med mina, även de som ska vara bra. Själv har jag flera olika märken och...
Svar
8
· Visningar
3 067
Senast: lomuxx
·
Katthälsa Sedan i slutet av sommaren har jag en ny gäst ute i stallet. En stor ståtlig hankatt. Först såg jag bara på åtgången av kattmat och på...
Svar
14
· Visningar
2 147
Senast: TinyWiny
·
C
  • Låst
Utrustning I januari köpte jag ett Bucas Celtic Stable Rug Classic Cut Extra i hästshopen i min kommun. Sitter såå jäädra bra på hästen och...
Svar
9
· Visningar
2 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Kalla hamburgare

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar