Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här får dom varsitt stort oxben och ett par mindre märgben jag inhadlat..men mest för att vi tydligen måste va hemma hos brorsan och fira jul i år och eftersom de har katt så får inte hundarna följa med Så dom får trösta sig med att tugga på gott ben i ett par timmar tills jag kommer hem igen.
Usch..första och sista gången jag inte får va med mina hundar på julafton..blir lika arg varje gång jag tänker på det
Här får hundarna aldrig vara med och fira jul. Eller ja mina hundar får inte vara med eftersom de som det firas jul hos också har hundar. Därför har jag slutat fira jul med dem
Här får dom varsitt stort oxben och ett par mindre märgben jag inhadlat..men mest för att vi tydligen måste va hemma hos brorsan och fira jul i år och eftersom de har katt så får inte hundarna följa med Så dom får trösta sig med att tugga på gott ben i ett par timmar tills jag kommer hem igen.
Usch..första och sista gången jag inte får va med mina hundar på julafton..blir lika arg varje gång jag tänker på det
Jaa.. :/ Jo alltså hade det varit hund brorsan har så hade vi såklart fått komma...men det handlar om att mina hundar, eller ja..åtminstone den ena, skulle slita deras katt i stycken så därför är inte hundarna välkomna av förklarliga skäl.. men det suger ändå