Borde det inte vara mysispinnis och vitkissis för att göra det ännu gulligare?Ska bläckfisken som introducerade vitkiss, myspinne och andra hemskheter säga. Plus: DET VAR DU!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde det inte vara mysispinnis och vitkissis för att göra det ännu gulligare?Ska bläckfisken som introducerade vitkiss, myspinne och andra hemskheter säga. Plus: DET VAR DU!
Ligga med benen och bäckenet uppåt för att vitkisset inte ska rinna ut för att maximera chansen att bli gravid.![]()
Eller wiser
MmmSERIÖST?![]()
Take it out of my brain take it out pew pew pewMitt nick är ett jättegammalt nätalias - en förkortning av namnet på min allra första onlinekaraktär. Vi har växt ihop vid det här laget och ibland används det även IRL.
På stallet-tiden i de glada tonåren tror jag att jag hette Blackrose eller något liknande, lagom gothländskt.
Ännu en pryd familjelivsomskrivning, helt ny: "Ta i pruppen" om analsex!![]()
Take it out of my brain take it out pew pew pew
I feel like PM:ing a a short story....Varsågod!![]()
Onlinekaraktär var?Mitt nick är ett jättegammalt nätalias - en förkortning av namnet på min allra första onlinekaraktär. Vi har växt ihop vid det här laget och ibland används det även IRL.
På stallet-tiden i de glada tonåren tror jag att jag hette Blackrose eller något liknande, lagom gothländskt.
Ännu en pryd familjelivsomskrivning, helt ny: "Ta i pruppen" om analsex!![]()
Oh god please don't!I feel like PM:ing a a short story....
Onlinekaraktär var?
Langtrue?På en textbaserad friformschatt.
Langtrue?![]()
Haha ja. När du skrev Sel och karaktär så klickade det till i hjärnan.Haha, jag anade att du visste. XD Vi har gemensamma bekanta på facebook om inte annat. ^^