Jag har också varit på Buke i evigheters evighet! Med detta nick nästan 10 år, men var medlem även på stallet.se under annat nick!
NIRAK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också varit på Buke i evigheters evighet! Med detta nick nästan 10 år, men var medlem även på stallet.se under annat nick!
Var det du skrev den där "fina" historien med ord från ett föräldraforum som innehåll så fina ord som trosjuice?Visserligen är fjäderpennan mitt arbetsredskap, men jag saknar för tillfället röst att provläsa mina alster med innan jag visar dem för världen. Poesiludret är alltså för närvarande ur funktion.
Var det du skrev den där "fina" historien med ord från ett föräldraforum som innehåll så fina ord som trosjuice?
Jag tror att det var @AndromedaeVar det du skrev den där "fina" historien med ord från ett föräldraforum som innehåll så fina ord som trosjuice?
Nope, absolut inte jag. Däremot kan det nog ha varit jag som drog hit den där ordlistan från familjeliv.
Det var det. Jag hatälskar dig lite för att ha introducerat ord/uttryck som myspinne, vitkiss, kommunister i lusthuset och kalkona i mitt liv.Nope, absolut inte jag. Däremot kan det nog ha varit jag som drog hit den där ordlistan från familjeliv.
Kalkona? Vad är det?Det var det. Jag hatälskar dig lite för att ha introducerat ord/uttryck som myspinne, vitkiss, kommunister i lusthuset och kalkona i mitt liv.![]()
Tydligen betyder det no way, absolut inte. Det var ju rätt kulMitt kommer från en dassbok och ska betyda något på latin enligt boken, kommer inte ihåg vad dock.
Har funderat på att byta till Daffy då jag brukar heta det över nätet.
Yours truly!Jag tror att det var @Andromedae![]()
Ligga med benen och bäckenet uppåt för att vitkisset inte ska rinna ut för att maximera chansen att bli gravid.Kalkona? Vad är det?![]()
Borde kanske använda det oftare då Daffy ganska ofta är upptagetTydligen betyder det no way, absolut inte. Det var ju rätt kul![]()
Jag älskar att alla minns den. Hellre ökänd än okänd osv.Var det du skrev den där "fina" historien med ord från ett föräldraforum som innehåll så fina ord som trosjuice?
Jag älskar att alla minns den. Hellre ökänd än okänd osv.![]()
Ligga med benen och bäckenet uppåt för att vitkisset inte ska rinna ut för att maximera chansen att bli gravid.![]()
Borde kanske använda det oftare då Daffy ganska ofta är upptaget.
Tycker det mest pinsamma är att jag inte komihåg vad det betyder![]()
Ligga med benen och bäckenet uppåt för att vitkisset inte ska rinna ut för att maximera chansen att bli gravid.![]()