Du borde få pris för den gissningen.@Anna jag gissar på att det är din kusins bästis hamsters namn...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du borde få pris för den gissningen.@Anna jag gissar på att det är din kusins bästis hamsters namn...![]()
TackDu borde få pris för den gissningen.
Jag är med och skramlar till ett fint pris till @bumpo jag kan även ställa upp med swishkontoDu borde få pris för den gissningen.
Jag känner spontant att priset bör överräckas tillsammans med en dikt. Var är @Dentaku ?
Jag känner spontant att priset bör överräckas tillsammans med en dikt. Var är @Dentaku ?
Tror man pmar @Gunnar om man vill byta.Haha vilken rolig tråd. Jag fullkomligen avskyr mitt nick, men jag har varit medlem sedan 2001 med samma namn så det tar emot att byta...Har ingen aning om vad det kom ifrån, men jag var 14 år när jag skaffade det. Visste knappt att man kan byta, hur gör man?
Tack! Gäller bara att komma på nåt lämpligt alternativ dåTror man pmar @Gunnar om man vill byta.