Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annihilation 1/5
Inte alls min typ av film, för flummig och konstig på ett dåligt sätt. Funderade på att gå och lägga mig flera gånger. Otroligt att jag tog mig igenom hela filmen faktiskt![]()
Jag började se den, la ner ganska omgående![]()
Intressant! Hur då för stressad?Blev tvungen att lägga ned The Path för jag blev alldeles för stressad av det.
Har nu istället tittat på Wild Wild Country på Netflix som handlar om en indisk guru som startade en stor sekt och sedan en stad i Oregon, USA. Otroligt sevärd och intressant!
Jamen jag blir så stressad när jag tycker folk gör fel, när det blir för sorgligt eller jobbigt. Blir otroligt engagerad nämligenIntressant! Hur då för stressad?
Oj!Jamen jag blir så stressad när jag tycker folk gör fel, när det blir för sorgligt eller jobbigt. Blir otroligt engagerad nämligen.
Ja självklart, men i vissa serier fixar jag inte det helt enkelt. Det blir stressande för mig och då vill jag inte titta.Oj!
Alltså, både i bra och mindre bra och i usla serier gör ju folk fel hela tiden. Det är väl nästan det som driver handlingen, ofta. Tror jag.
Sån är jag med. Jag minns inte vad jag såg för ett par månader sedan, men plötsligt hörde jag mig själv säga ”ge den jäveln vad han tål”. Ensam vid tv:nJa självklart, men i vissa serier fixar jag inte det helt enkelt. Det blir stressande för mig och då vill jag inte titta.
Ja, jag menar inte alls att ifrågasätta. Jag spann mest bara vidare.Ja självklart, men i vissa serier fixar jag inte det helt enkelt. Det blir stressande för mig och då vill jag inte titta.
Haha smart!@mandalaki Ha, precis som jag då.
Med vissa serier så slutar jag titta så fort det blivit som jag vill och så tvingar jag mig själv att tänka att serien faktiskt slutat så. Fixar liksom inte att fortsätta titta och bara veta att snart fuckar de upp allt igen. Bra sätt att själv få bestämma slutet på serien.
Den har jag funderingar på att se.Jag har precis börjat med "Jessica Jones" och gillar vad jag sett hittills.
Den har jag funderingar på att se.
Såg den igår på rekommendation av en kompis. Gillade själva storyn, men inte utförandet. Litet vibbar av dåliga Alien-influenser, litet onödigt splatter, litet för många lösa trådar och logiska kullerbyttor, en film på 1:55 som hade kunnat berättas på 1:30 utan att något saknats. Den får 2/5 av mig och 1/5 av mitt sällskap.Annihilation 1/5
Inte alls min typ av film, för flummig och konstig på ett dåligt sätt. Funderade på att gå och lägga mig flera gånger. Otroligt att jag tog mig igenom hela filmen faktiskt![]()