Den var bra. Jag blev också överraskad.Locke.
4+
Otroligt att en kille bakom en ratt ensam kan bära en hel film.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den var bra. Jag blev också överraskad.Locke.
4+
Otroligt att en kille bakom en ratt ensam kan bära en hel film.
Var hittade du den? Har tänkt se den ett tag nu! Verkar bra, och Tom (som jag brukar kalla honom) är grym!
Håller verkligen med. De har fått till helt otroliga bilder på fascinerande organismer. Många av dem har åtminstone inte jag sett i naturdokumentärer förut, så jag lär mig mycket nytt och FASCINERAS flera gånger varje avsnittVet inte om det platsar i den här tråden men jag vill slå ett slag för BBC:s Blue Planet II som går på SVT2 klockan 19 på söndagar (och finns på SVT Play). Grymt snyggt producerad, fascinerande djur och miljöer, riktigt häftig att se på stor skärm (eller duk) i HD. Musiken av Hans Zimmer gör det inte sämre heller. 5/5
Jag stod ut max en halvtimme.
Hur var den då utöver att det var full fart?Ready player one.
Full fart hela filmen. Steven Spielbergs senaste.![]()
Ny finns Wonder Woman på Netflix. Såg den igår, och blev såklart kär i alla coola Amazoner och vackra Themascyra... Lite kul stopp i London, sedan otäcka krigsscener med kemiska stridsmedel i Belgien, och onda krigsguden Ares. 4/5
Har precis avslutat serien Beauty and the beast.
Fyra säsonger och totalt 70 episoder. Sjukt bra. Inte minst för de knäsvagt snygga, men för mig tidigare okända Nya zeeländska skådespelaren Jay Ryan som spelar "the beast". Den får 5 av 5 av mig
Nu ska jag bara försöka hitta nästa serie som han medverkar i - Mary kills people. Verkar dock inte finnas på Netflix.