Vad såg ni senast? Del 3

Senaste säsongen av Showtrial (BBC iPlayer). SÅ bra! Minns inte att jag uppskattade första säsongen såhär mycket, även om jag absolut gillade den, men denna har verkligen många lager och många väldigt välspelade karaktärer. Den är dock helt frikopplad från första säsongen, såvitt jag vet.

Såg även miniserien A Confession på Netflix häromdagen och både jag och maken blev helt fast. Såg alla 6 avsnitt inom loppet av typ 4 dagar. Både intressant och frustrerande att det hänt på riktigt, att det liksom kan få gå till sådär...
 
Senaste tiden har jag sett bland annat dessa filmer

Caddo lake Jag satt som på nålar hela filmen, väldigt spännande och mycket förvirrande och jag fattade iallafall ingenting av twisten förrän på slutet. 4,5/5

The watchers
Nah, korkad film med för många plot holes, när vägen knappt är en kostig, vänd om för sjutton.
hur har professorn kunnat bygga bunkern?? Helt ologiskt
2/5

Mad Max Fury Road
Helt och hållet min typ av film, älskar postapokalyps. 3.5/5

Speak no evil
Spännande, James McAvoy är förjäkla bra, och sjukt läskig i denna. 4/5

A quiet place day one
Gillar jättemycket, tyckte om de föregående och denna var den bästa i min ringa mening. 4/5

Red Notice
lagom underhållande med Ryan Reynolds som supertjuv. 3/5

Lift
heistfilm, lite för långdragen och för mycket coola prylar för min smak 2/5

Its whats inside
Herrejäklar vilket skräp. Ett gäng gamla vänner som möts upp och byter kropp under en fest. Det hade kunnat vara bra men nej, haveri 0/5
 
Senaste säsongen av Showtrial (BBC iPlayer). SÅ bra! Minns inte att jag uppskattade första säsongen såhär mycket, även om jag absolut gillade den, men denna har verkligen många lager och många väldigt välspelade karaktärer. Den är dock helt frikopplad från första säsongen, såvitt jag vet.

Såg även miniserien A Confession på Netflix häromdagen och både jag och maken blev helt fast. Såg alla 6 avsnitt inom loppet av typ 4 dagar. Både intressant och frustrerande att det hänt på riktigt, att det liksom kan få gå till sådär...
Hmmmm... hittar inte A Confession på Netflix?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp