Vad såg ni senast? Del 3

Arthur the King
Med Mark Wahlberg
Bygger på Mikael Lindnords bok om gatuhunden Arthur som slog följe med hans extremsportlag och senare fick leva sina sista år i Sverige.
Såg den på sf anytime.
Spännande och lite gripande.
Vad jag förstått så använde de gatuhundar i filmen.
 
Har börjat se KAOS på Netflix, mest för att sångaren i mitt favoritband skrivit en låt till den. 😅 Har sett första avsnittet och det verkar lovande! Grekisk mytologi i modern miljö. Och ja, bra musik överlag!

Nu har jag sett klart KAOS. Riktigt bra! Hoppas de får göra en andra säsong för denna byggde verkligen upp för det. Påminner lite om The Sandman men med mer humor. Tonen är lite liknande The Magicians om någon sett den.
 
Nu har jag sett klart KAOS. Riktigt bra! Hoppas de får göra en andra säsong för denna byggde verkligen upp för det. Påminner lite om The Sandman men med mer humor. Tonen är lite liknande The Magicians om någon sett den.
Jag gillade verkligen The magicians så då ska jag kolla in den!

Jag såg ett par avsnitt av The decameron på Netflix men gav sen upp, tyckte den var alldeles för flamsig.
 
Jag lyssnade för någon vecka sedan på Wild av Cheryl Strayed och såg ikväll på filmen. Lite sent omsider sådär -jag tycker den är himla aktuell med tanke på diskussionen om mannen eller björnen som färdats över nätet.
Den här unga kvinnan vandrade i vildmarken över tre månader, stötte på skallerormar, tjurar, och även björnar... hon törstar och nästan svälter, tappar tånaglar och blöder men den enda gången man verkligen får hjärtat i halsgropen under hennes resa är när hon stöter på män.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp