Jag tittar på "Maktens Ringar" och ska givetvis inte spoila något men har de sinnessvaga idioterna som skrivit manus ens LÄST Silmarilion och Ringen-triologin?!
-1 av 5 ringar
En sån grym besvikelse. Jag hoppades in i det sista, men näe, pinsam.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tittar på "Maktens Ringar" och ska givetvis inte spoila något men har de sinnessvaga idioterna som skrivit manus ens LÄST Silmarilion och Ringen-triologin?!
-1 av 5 ringar
En sån grym besvikelse. Jag hoppades in i det sista, men näe, pinsam.
Anar vad vissa i min familj kommer vilja diskutera i julJag tittar på "Maktens Ringar" och ska givetvis inte spoila något men har de sinnessvaga idioterna som skrivit manus ens LÄST Silmarilion och Ringen-triologin?!
-1 av 5 ringar
Jag hade kunnat leva med en viss frisering men de har ju skrivit om TOTALT. Annars tycker jag den är bra castad, jag gillar tex både Galadriel och Miriel.
Jag har precis sett sista delen.Är det någon som sett Netflix-programmet om/med/av Meghan & Harry?
Såg just Troll på Netflix. Den var väldigt sorglig tyckte jag, men bra, och som vanligt skönt med något icke-anglofont som omväxling. Plus för modern och empatisk tolkning av sagotema, undvikande av stereotyper och vacker natur.
Jag har precis sett sista delen.
Jag tyckte den var bra. Visst den visar deras syn på vad som hänt (såklart) men jag upplever att den ligger väldigt nära sanningen åtminstone i hur media betett sig.
Vad som skett bakom kulisserna är ju svårare för oss vanliga att avgöra
Ja visst är den! Har du sett båda säsonger?Sist på bollen känns det som, men White Lotus.
Helt fantastisk!
Ja visst är den! Har du sett båda säsonger?
Jag gillade säsong två ännu mer än ett!Är på säsong 2 nu, ska fortsätta se imorgon (avsnitt 4)