Jag gillade säsong två ännu mer än ett!
Ja den är nog faktiskt snäppet bättre! Hoppas det kommer en 3a!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillade säsong två ännu mer än ett!
Gillar både den och vanliga 9-1-1.Jag började titta på 9-11 Lone Star på Disney+ igår, jag brukar gilla den genren av serier men förväntade mig inte så mycket. Attans vad fel jag hade, den är ju skitfrän! Enormt queer för den typen av mainstreamserie och mycket väl castad. Vissa saker är lite väl "on the nose" men det är ju underhållnings-TV, dvs alltid skruvat något extra varv.
Jag såg två avsnitt igår och ser fram emot att fortsätta titta så den får 3,5 av 5 brandbilar av mig
Gillar både den och vanliga 9-1-1.
Se dem parallellt! 911 kom först och några avsnitt är cross overJa, jag tänkte se den efter den här (båda har varit på min "ska se"-lista ett tag).
Edit: En annan sak jag gillar med den här är att huvudkaraktären inte är så sabla broody och svår. Ja, han har tragedier i bagaget men känns ändå som en väldigt "vanlig" person (så vanlig en TV-karaktär kan bli).
Jag gillar NCIS NY och liknande också men där är det som sagt så vansinnigt djupt och svårmodigt hela tiden. Det blir lite knasigt för ingen orkar springa omkring med den typen av drama hela tiden.
Se dem parallellt! 911 kom först och några avsnitt är cross over