Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jurassic world dominion. 2/5
Den var ok i början men slutet var så överdrivet på alla sätt så jag ville bara ut därifrån.
Jag såg Top gun Maverick veckan innan och den var helt ok. Lite överdriven men den också men mer rimligt.
Jag håller med dig om Kärlek och Anarki säsong 2. Men tycker också att den belyste psykisk ohälsa/psykossjukdom på ett mycket bra och gripande sätt och jag gillade det. Jag tyckte att Ida Engvoll (som spelar Sofie) gjorde en jättefin och trovärdig insats i hur man kan reagera efter det som hände (vill inte spoila). Så även om säsong två inte var riktigt lika lättsam som säsong ett, så uppskattade jag den men på ett annat sätt.Såg andra säsongen av Kärlek och Anarki för ett tag sedan. Helt okej men inte lika rolig som första säsongen. Lite deppigare.
Sett en italiensk serie som heter Baby. Handlar om ett par tonåringar i den rika delen av Rom som söker spänning utanför den strikta vardagen. Första säsongen var helt okej men det blev bättre och bättre. Sista säsongen var bäst. TW på sexuellt våld.