Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg att de spelat in säsong 3 precis .Såg klart andra säsongen på Locke & Key igår!
Emily in Paris, (Netflix) Lite mysig chick litt i tv format. Man följer en amerikanska som ska jobba 1år med marknadsföring på ett kontor i Paris. Serien driver lite med kultur skillnader från båda hållen och huvudrollsinnehavaren lyckas klanta till det för sig själv ibland men lyckas oftast lösa det. Lite sådär söt, charmig och stundtals fånig men ändå underhållande serie.
Tyckte de första säsongerna var superbra men det barkade ju utför och de sista skulle jag säga var katastrofalt dåliga. Slutet var ju bland det sämsta på TV.Dexter säsong 9!
Har längtat då jag älskar de åtta första.
Helt okej inledning, men jag hoppas dom steppar upp!
Vart hittar man den?Dexter säsong 9!
Har längtat då jag älskar de åtta första.
Helt okej inledning, men jag hoppas dom steppar upp!
Den går på Showtime. Tror Paramount+ eventuellt kan sända program därifrån?Vart hittar man den?
Vart hittar man den?
Den går på Showtime. Tror Paramount+ eventuellt kan sända program därifrån?
Åh, jag önskar jag inte hade sett den än!Klar med säsong 1 av Scott & Bailey (SVT Play) och lär fortsätta med resterande säsonger. Den är lagom blodig/läskig (med andra ord knappt blodig/läskig alls), jag gillar huvudkaraktärerna och uppskattar att det är ett nytt fall i varje avsnitt så slipper man tröttna!