Fader Brown följer jagHar du sett Fader Brown på SVT utspelar sig på 50-talet? Lite åt Agatha Christie hållet. Är också en deckare men otroligt mild sådan. Eller vill du ha mer åt drama hållet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fader Brown följer jagHar du sett Fader Brown på SVT utspelar sig på 50-talet? Lite åt Agatha Christie hållet. Är också en deckare men otroligt mild sådan. Eller vill du ha mer åt drama hållet?
Den är superbra!The Expanse på Prime Video... så bra! Upptäckte precis att de gjort en femte säsong som jag följer med engagemang nu. Kolonialism i yttre rymden...
Menar du säsong 1? För säsong 2 är det ju fler avsnitt kvar på. Kommer ett nytt avsnitt idag!Tittat klart på Manhunt på SVTPlay.
Brittisk, välspelad och med Martin Clunes i huvudrollen. Han är hästmänniska, som grädde på moset.
Samtliga.Menar du säsong 1? För säsong 2 är det ju fler avsnitt kvar på. Kommer ett nytt avsnitt idag!
The Expanse på Prime Video... så bra! Upptäckte precis att de gjort en femte säsong som jag följer med engagemang nu. Kolonialism i yttre rymden...
Måste se avsnitt två snart. Jag gillar verkligen serien överlag men har så svårt för när Ken blir sådär pinsam som han blev i första avsnittet, gör ont i hela min själOh my vad bra dagens avsnitt av Succession var. Vill ha mer nu!
Jag tyckte också den var usel! Tog mig inte ens igenom första säsongen...Sett första säsongen av ”You”. Men alltså hur dålig? Blir irriterad på mig själv när jag ser klart på sånt som är så dåligt. Lättnaden var enorm när säsongen finally tog slut.
Åh, det var ett tips helt i min smak! Tack. Började kolla igår och gillade det verkligen.Dreja - en kärlekshistoria. Finns på Svtplay. Det är en programserie om olika keramiker. Jag har träffat och är bekant med de flesta, så roligt att se. Även för mig som keramiknörd är programmet fint att se.
Jag tycker om Chefs Table. Visuellt vacker mat och matlagningskonst, ofta fina vyer av natur och städer. Programmet är lugnt och inte alls hetsigt tycker jag. Finns på Netflix.Åh, det var ett tips helt i min smak! Tack. Började kolla igår och gillade det verkligen.
Jag såg en realityserie om glasblåsning på Netflix för ett tag sedan. Fast det var på tid (med allt vad det innebär) och ett typiskt tv-tävlingsformat, så gillade jag så att se när de skapade och hur de pratade om det, men detta var ett friare format som var skönare att följa när det inte var lika uppstyrt och stressigt utan mer ett möte.
KL
Jag tar gärna emot tips (eller hör vad av de ni sett och tipsat om här redan) som är visuellt lugna. Min hjärna är så trött, så snabba klipp eller konstiga ljus- och ljudkontraster får mig att må dåligt. Det är lite lurigt att hitta tv som är snäll för sinnena utan att vara tråkig, har jag märkt.
Kollar just nu en ganska söt, rolig och komiskt kommenterad dokumentärserie om tusentals pingviner som varje sommar häckar i en stad i Sydafrika. Penguin Town. Gullig och smårolig.
Samma här!Jag tyckte också den var usel! Tog mig inte ens igenom första säsongen...