R
Raderad medlem 6459
För dem som sällan är representerade i film och TV känns det nog ganska fint.Det känns bara skitnödigt att klämma in de karaktärerna i en serie baserad på de böckerna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För dem som sällan är representerade i film och TV känns det nog ganska fint.Det känns bara skitnödigt att klämma in de karaktärerna i en serie baserad på de böckerna
Jag fick det kanske att låta lite mer katastrofalt än det är haha.Åh nej, jag tror jag har typ 1-2 avsnitt kvar innan den är slut! Serien är ju jättebra på att bygga upp spänningen men så tråkigt om de inte gör något av det sen![]()
Jag fick det kanske att låta lite mer katastrofalt än det är haha.
Jag vet inte hur jag ska formulera mig utan att det verkar som att jag är en person utan tålamod som bara gillar när det skjuts och exploderar och grejer men jag väntade mig liksom.. mer? Lite "action" också för att liksom balansera det lågmälda i serien. Kunde liksom inte riktigt släppa känslan av att det ändå inte hände så mycket![]()
Det som stör mig är att de har ändrat i berättelsen för att få med dem.För dem som sällan är representerade i film och TV känns det nog ganska fint.
Med tanke på att man tidigare låtit vita skådespelare spela icke-vita roller kan vi nog överleva med att man klämmer in lite icke-vitt och icke-straight i några filmer. Kan jag tycka.Det som stör mig är att de har ändrat i berättelsen för att få med dem.
Den ja. Den måste man ju se, tack för påminnelsen! (When they see us alltså).Plöjde "When They See Us" på Netflix under natten. Jag kommer ihåg fallet när det hände och har sett en hel del youtube-dokus om det.
Netflixen är otroligt bra filmatiserad, skådisarna som spelar pojkarna är otroligt skickliga på att gestalta berättelsen och individerna. Det är ett fall som är förjävligt och chockerande hanterat, och med den här filmen aktualiseras debatten igen och jag tror jag läste någonstans att någon åklagare avsatts efter den här filmen. Jag tror också att den satt rekord för netflix då den setts av typ 23 milioner konton på bara någon vecka när den släpptes i Maj. Jag stör mig på vissa detaljer men i helhet, en av de mest viktiga dokuspelfimer jag sett.
På torsdag släpps nästa säsong av Stranger Things, det blir nästa maratonplöjning för mig!
Glömde säga att efter att du sett "When They See Us" ska du titta på Oprah-specialen efteråt. Oprah var executive producer på filmen.Den ja. Den måste man ju se, tack för påminnelsen! (When they see us alltså).
Jag började på den hajpade tyska Babylon Berlin (svt) i går men orkade bara halva avsnittet, fattade inte mycket av röran. Så jag behöver nog nåt annat att sjunka in i.
Har just sett första avsnittet av When they see us - holy crap! Kan det ha gått till så? Förhören ...Plöjde "When They See Us" på Netflix under natten. Jag kommer ihåg fallet när det hände och har sett en hel del youtube-dokus om det.
Netflixen är otroligt bra filmatiserad, skådisarna som spelar pojkarna är otroligt skickliga på att gestalta berättelsen och individerna. Det är ett fall som är förjävligt och chockerande hanterat, och med den här filmen aktualiseras debatten igen och jag tror jag läste någonstans att någon åklagare avsatts efter den här filmen. Jag tror också att den satt rekord för netflix då den setts av typ 23 milioner konton på bara någon vecka när den släpptes i Maj. Jag stör mig på vissa detaljer men i helhet, en av de mest viktiga dokuspelfimer jag sett.
På torsdag släpps nästa säsong av Stranger Things, det blir nästa maratonplöjning för mig!
JA. Jag kan inte ens titta på det.Kan det ha gått till så? Förhören ...![]()
Nej det är helt vansinnigt! Fullständiga rättsövergrepp på BARN.JA. Jag kan inte ens titta på det.
Ja, jag vet, det är helt sjukt. Jag kan som sagt inte ens titta på det, knappt ens läsa om det.Nej det är helt vansinnigt! Fullständiga rättsövergrepp på BARN.
Såg även första avsnittet av Designated survivor i kväll. Lovande.
Mhm. Vi lever i en extremt skyddad del av världen, det är svårt att ta in hur extremt livet kan vara på andra som vi betraktar som civiliserade samhällen.Har just sett första avsnittet av When they see us - holy crap! Kan det ha gått till så? Förhören ...
De som spelar killarna är HELT fantastiska.
Såg även första avsnittet av Designated survivor i kväll. Lovande.