Klockan ringer halv fem så jag ska ta mig till sängen redan nu. Är egentligen kvälls- och nattmänniska så jag antar att jag märker om jag somnar
Åh jag är inte ensam om att stiga upp mitt i natten.
Hatar mornar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockan ringer halv fem så jag ska ta mig till sängen redan nu. Är egentligen kvälls- och nattmänniska så jag antar att jag märker om jag somnar
Pft sabba mitt ordspråk baraJag har varit duktig och tvättat håret nu. Det känns faktiskt skönt att ha det gjort
Önskar så att jag kunde tvätta och göra iordning håret på kvällen men jag gnussar huvudet mot kudden varje natt och vaknar med svinto i nacken och har en obligatorisk Stig Helmer tofs i virveln.
Jag kammar aldrig mitt hår förutom när jag tvättar det Brukar bara snurra ihop det när jag ska jobba.
Jag kan inte snurra ihop det. Jag har nog 5 cm på det längsta stället och sedan 9 millimeter på kortaste
Är klippt snett. Har 9 millimeter kort på högra sidan och sedan blir det successivt längre och längre runt skallen.
Här har det redan avtagit,men i morgon skulle det bli störtskurar iställetVarit en lång dag. Tittar på hoppningen och gäspar lite för ofta. Får nog bli sängen tidigt idag. Håller tummarna för att vi slipper blåst imorgon. Avskyr skiten!
Inte så roligt det hellre men jag tar mycket hellre regn, även i störtskur modell, än den jäkla blåsten. Gillar inte att få väja för studsmattor, träd och annat smått o gott som far runtHär har det redan avtagit,men i morgon skulle det bli störtskurar istället
Japp på viaplay.seFinns det någon sida där man hittar OS hålltider?? Alltså vad som går på vilken kanal och tid??
Här har det redan avtagit,men i morgon skulle det bli störtskurar istället