Snitt nästan 139 inlägg i månaden ju, galet! (lite fusk avrundat iofs.)
Oj, så mycket! Skyller på dessa trådar och ulvlekarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snitt nästan 139 inlägg i månaden ju, galet! (lite fusk avrundat iofs.)
Vad finns det att fixa nu ??? Snöskottning? Issmältning?Varit ute i trädgården och fixat.
Vill nu bo i lägenhet.
Rensade ogräs mellan plattorna. Har jättefina plattor i hexagonform, men de försvann under ogräs. Ganska lätt att ta det nu innan gräset piggnar på sig.Vad finns det att fixa nu ??? Snöskottning? Issmältning?
Ugh...OGRÄS !! Det är väl något av de få saker som INTE är positiva med årstiden som är på väg in....Rensade ogräs mellan plattorna. Har jättefina plattor i hexagonform, men de försvann under ogräs. Ganska lätt att ta det nu innan gräset piggnar på sig.
Exakt! Och jag vill ha ett försprång eftersom jag ska jobba hela sommaren... har fyra sektioner med plattor som behöver rensas. Blä!Ugh...OGRÄS !! Det är väl något av de få saker som INTE är positiva med årstiden som är på väg in....
Jag dränker med ättika.....Exakt! Och jag vill ha ett försprång eftersom jag ska jobba hela sommaren... har fyra sektioner med plattor som behöver rensas. Blä!
Så tragiskt roligtIronin som uppstår när jag inser att de pengarna jag får tillbaka på skatten, kommer gå till att betala bilskatten.
Lite så, insåg att jag får tillbaka nästan den exakta summan som skatten på bilen ligger på, men rätt bra slipper jag spara ihop en massa till det, så win-win i slutänden ändå.Så tragiskt roligt
Ironin som uppstår när jag inser att de pengarna jag får tillbaka på skatten, kommer gå till att betala bilskatten.
Varit ute i trädgården och fixat.
Vill nu bo i lägenhet.
Äh, nu ska vi inte va sådana pessimister.Kunde varit värre. Du kunde fått betala både skatt OCH bilskatt