Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch! Hoppas hästen blev bra sen.Men nej! Fy så tråkigt en vän till min syrra lånade ut sin häst, var tydlig med att det är en häst med spatt och eksem och med lite fysiologiska problem. Den som lånade ponnyn tog emot alla typer av hästar och rehabiliterade också. Det slutade med att människan var med i TV4s program med djurskyddsinspektörer. Och hästen var i uruselt skick.
Men varför?? Är hon så totalt okunnig att hon inte märkt att hästen haft en fångkänning och är halt??
Eller ännu värre! Vet om det men skiter i det. Ljuger, låter en häst lida MEDVETET.
Alltså vad fan har denna person valt detta yrkesvalet? En djurskyddsinspektör av alla människor!
Fy fan! Vissa grejer förlåter man bara inte. Säg upp bekantskapen .
Lycka till, kram
Usch! Hoppas hästen blev bra sen.
Jag har just hamtat min andra kopp kaffe for morgonen och contemplerar att det ar dags att starta dagen medan jag tittar pa colibries som haller pa i tradet utanfor fonstret.
I South Carolina hade vi massor av colibries, eller hummingbirds som de heter pa Engelska, men pa ostkusten finns bara en art (ruby throated) och de ar migratory sa dar hade vi dem bara fran april tills Oktober. Har finns 5-6 olika arter under sommaren och sedan har vi en art som overvintrar, Anna's, och som nu harjar i var bakgard.
Nar jag ar ute pa baksidan med hundarna surrar de fram och tillbaka over huvudet pa oss och nu nar jag sitter har dricker de fran droppar pa tradets blad (hummingbirds dricker ofta i dropparna fran regn eller en vattenspridare) och ater sockerlosningen jag har i deras "feeder".
Det ar en "naken kvist" utan blad mitt framfor fonstret dar de ofta satter sig mellan turerna till "feedern" ... de forgyller verkligen dagen for mig trots att de inte ar sa territorial som Ruby Throated pa ostkusten som bjod pa super flygningar hela tiden for att halla borta alla andra fran feedern.
Läst ikapp lite om Cissi Wallin och Virtanen, förvånar mig inte om man kommer hålla honom bakom ryggen. Brukar ju fungera så när det är män nära en, till skillnad från när det är en regissör på andra sidan pölen.
Men jag hoppas jag blir överraskad.
Välkommen till min värld dom senaste 3 årenJag nös. Det var som att möta liemannen, som satte lien i bäckenet på mig istället för att ta mig till dödsriket. Och jag kan inte nysa en enda gång, utan det blir 3-6 gånger. Dvs massor med hugg.
Ja absolut. Men det hände för typ 10 år sedan och då var inte de ihop.Jag tänkte också på det. Har inte lyckats utröna när han gifte sig med Ramqvist - det spelar naturligtvis ingen roll men känns som något hans om-ryggen-hållare skulle kunna använda som argument. Näää han var ju gift då!
Samtidigt gillar jag Karolina skarpt och hoppas därför... ja, jag vet inte vad jag hoppas.
Ja absolut. Men det hände för typ 10 år sedan och då var inte de ihop.
Det finns ju tydligen hur mycket storys som helst från andra kvinnor med som blivit drabbad av liknande övergrepp av honom..
Usch en del människor ska inte ha djur!Det tog ungefär ett år innan hästen var ok, som tur var fick den inga bestående (fysiska) men. Tyvärr var en av hästarna på samma ställe tvungen att tas bort för den var i så dåligt skick
Han kanske ar obekvam framfor kameran?
Pa mina brollops bilder ser jag ut som en vansinnes kvinna, kniper med ogonen och grimaserar med munnen . Jag gillar INTE att bli fotograferad.
For mig hade det klart blivit battre om jag inte forsokt "le".
Taaaadaaaaaaaaa!Näääääää,nu får någon annan ta sig an siffrorna