Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kunde ju ha frågat dig.......................Det ska vara LXIX
@Snurrfian
Ser skumt ut. Romerska siffror, varför ensDet ska vara LXIX
@Snurrfian
Oj klockan är redan så mycket. Ska upp tidigt imorgon, eller inte jättetidigt men innan 7 iaf. Vill helst ha 8 timmars sömn, men det vanliga är runt 7 timmar. Och det funkar också. 6 timmar däremot är alldeles för lite.
Filmen var faktiskt helt ok (för att vara en uppföljare). Brukar vara snabb att se vem som är mördaren. Här tog det längre tid. Liten luring. (Sen missade jag början, men slitsamma).
Natti natti
Och vad är normalt vad det gäller sömn?Nattsömnen lyser med sin frånvaro och det känns skit. Kan jag inte bara få vara lite normal någon gång?
Med normal syftar jag inte på normal sömn utan normal mellan öronen. Jag har en massa jobbiga tankar och känner mig helt störd. Tankarna går inte att stänga av. Och det är p.g.a. det som jag inte kan sova.Och vad är normalt vad det gäller sömn?
Inte utan att jag som har grava sömnproblem får något att fundera över nu.
Hoppas du får sova, kan det hjälpa med att undvika skärmen, yoga, mörker, lugn musik?
Lite allmänt förslag bara och jag hoppas du får natta som du behöver.
Då är jag medMed normal syftar jag inte på normal sömn utan normal mellan öronen. Jag har en massa jobbiga tankar och känner mig helt störd. Tankarna går inte att stänga av. Och det är p.g.a. det som jag inte kan sova.