Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, inte så bra. Gjorde ett liknande misstag härom dagen när jag klättrade upp på loftet i stallet med foppatofflor och blöta fötter. Jäklig dumt och som tur var fick jag tag i en kant så jag ormade mig kvar på stegen.Alltid, nästan.Det var ingen fara,men pisstofflor kan ju lätt slinta eller fastna så det var nog inte det bästa valet av skodon.
Det är tom farligare än mina pisstofflor o torra fötter.Nä, inte så bra. Gjorde ett liknande misstag härom dagen när jag klättrade upp på loftet i stallet med foppatofflor och blöta fötter. Jäklig dumt och som tur var fick jag tag i en kant så jag ormade mig kvar på stegen.
Mmm men inte 5 meter uppDet är tom farligare än mina pisstofflor o torra fötter.
Och varför hällde du på oboy pulver?Äter en improviserad fruktsallad med banan, jordgubb och oboypulver![]()
Och varför hällde du på oboy pulver?
KontaktpersonGlömt vad du menar med KP? Låter inte bra du ledsnat totalt på denne. Beroende vad det är, kan man inte byta?