Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter ändå som att de blivit dumpade. Annars borde ju ngn hört av sig till ridskolan att de stött på lösa hästar och satt in dem i en hage? Och tror inte en förbipasserande skulle gett dem hö?

Att det skulle vara startklara travare låter ologiskt med tanke på vad som hänt och om det stämmer att det rör sig om en ponny och två kallblod?

Låter ändå som att de blivit dumpade. Annars borde ju ngn hört av sig till ridskolan att de stött på lösa hästar och satt in dem i en hage? Och tror inte en förbipasserande skulle gett dem hö?

Att det skulle vara startklara travare låter ologiskt med tanke på vad som hänt och om det stämmer att det rör sig om en ponny och två kallblod?
Många travare har ponnyer som sällskap med sig. Det finns iaf en tränare som är på väg. Vi får väl se, det stod nånstans att de tydligen hade pratat med nån i stallet oklart vem

För privatperson? Antar att det är inga betalningsanmärkningar?
Trodde det, men tror nyss jag lyckades beställa hem en ny mobilladdare på 14 dagars faktura?
Jag har gamla betalningsanmärkningar så. (Jag är alltså inte på G att storshoppa trots trasslig ekonomi, jag tycker mest det är nice att få hem sakerna och kolla innan jag betalar :D)

Är ensam en liten stund, lustigt att man blir så trött i skallen av att ha folk omkring sig nästan hela tiden även om det inte är livat på något vis.
Sitter på ena uteplatsen och bara njuter av ensamheten.
Var tvungen att ta och äta lite lunch med, helknepigt. :rofl:
Kommer nog gå upp några kilo misstänker jag :angel:

Lunch efter lite jobb. Måste in till stan och handla lite innan lektioner och sen mer kontor. Lång dag idag.
Hoppas hinna och orka rida lite med.
Vovvi har varit mindre klängig idag efter att för första natten sen magsjukan började fått sova i sängen som vanligt.

Första arbetsdagen avklarad. Fanns inga barn att laga mat till så vi bestämde oss för att sluta redan klockan 11. Tänkte passa på att ta mig en joggingtur nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 44 45 46
Svar
902
· Visningar
34 800
Senast: sthu
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 240
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka