Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon. Skulle lätt kunna sova mer, men klockan ringer 05.00 imorgon så jag måste nog kunna somna i vettig tid kväll. :meh:

Det där med att sova när man har en liten röd kattunge skiter sig. Klockan sex började han väcka mig och nu har jag helt enkelt gett upp. Han är ute och leker för fullt minsann :rage:

Jag är lite orolig. M skickar alltid ett sms när han kommit hem från en spelning och nu har jag inte hört något alls.

Stod i köket och höll på att göra iordning frukostbrickan jag skulle ta med mig ut på altanen. Häller upp yoghurt, gör te, brer smörgåsen. Så ska jag bara hälla på müslin på yoghurten. Och häller den i tekoppen istället. :banghead::laugh: Överväger att gå raka vägen tillbaka till sängen igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 40 41 42
Svar
825
· Visningar
32 319
Senast: tuaphua
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka