Vad passar min dam i?

RIA

Trådstartare
jag är ute efter ett nytt träns till min flicka!

har vissa krav på tränset:

*svart
*vanlig nosgrimma med eller utan snokrem, ett plus är att man kan ta av snokremmen utan att flärpen den sitter i är kvar på nosgrimman utan att den också är avtagbar. hoppas ni fattar...
*ej rundsytt!
*Mässingsspännen så tränset matchar sadeln
*Prisklass runt 0-1500 kr
*Det får gärna ingå matchande tyglar med mässingsspännen

så upp med bilder nu på träns ni tror kommer passa henne, alla förslag är uppskattade!

vet inte om en bred nosgrimma skulle passa? på bilden nedanför är den ju inte så bred. vill gärna veta om ni tycker att hon passar i vitt foder eller inte.

här är lite bilder på hennes huvud.
15478721.jpg

15478726.jpg

15482664.jpg

Sv: Vad passar min dam i?

Här är ett som i alla fall uppfyller alla dina kriterier:

HMCkomp2S.gif

Horseman's Choice
(vävribbtyglar ingår men är inte med på bild)

det finns ett som skulle passa din häst på börjes!

hmm, jag kommer bara till deras framsida. om du säger namnet på tränset så kan jag gå in och kika igen :)

Ja, så kan man göra. Jag vet inte riktigt om man får länka till butiker (räknas som reklam?), så jag la bara ut bilden...

Liknande trådar

Utrustning Behöver hjälp att hitta snygga träns (gärna bruna med mässingspännen) UTAN snokrem/aachenrem. "Köp bara ett träns och plocka bort...
Svar
14
· Visningar
2 150
Senast: Sporthorse
·
Utrustning Jag har en ganska klar bild av ett träns jag vill ha, men jag kan inte hitta det... :meh: Det ska vara ett brunt pullarträns, gärna åt...
Svar
10
· Visningar
1 522
Utrustning Jag letar ett rundsytt träns med en riktigt bred nosgrimma, minst 5 cm till min häst. Tränset bör ha alla spännena i nacken. Har suttit...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: Deimion
·
Utrustning Jag söker ett nytt hoppträns och ett dressyrträns. Hopptränset skall vara mörkbrunt, gärna mjukt i nacken/anatomiskt, silverspännen...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka