M
Myskomoijsan
Sv: vad ligger vart ?
Nån som var i hofors och kollade på SM där i sommras föresten ?
Nån som var i hofors och kollade på SM där i sommras föresten ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har suttit och kikat lite, och lägger nu ut alla klubbar som anordnar fälttävlan 2007 (var väl mest aktuellt) och skriver vilket LÄN klubben hör hemma i, så blir det iallafall LITE lättare att bilda sig en uppfattning om ungefär hur långt bort klubben ligger. Allt är nog inte rätt, säg till om jag gjort fel någonstans!!
Dalarna: Leksands RK
Gotland: Hemseortens RK, Gotlands Lantliga RF
Gästrikland: Hofors RS
Halland. Falkenbergsortens RF, Hermanstorps Kör&RS, Föreningen Plönningeryttarna, RK Styringe Stall
Hälsingland: Bollnäs RS
Härjedalen/Jämtland: Åsarna RK
Närke: Örebro FK, Örebrotraktens RF, Qvinnersta RK, Segersjö FK
Stockholm: Waxholms FK, Stora Wäsby FK, Väsby RK, Enköpings FK, Stockholms RK
Södermanland: Botkyrka RS, Katrineholms RF, Ålberga Gårds RS
Skåne: Öveds Jakt&FK, Vinslövs RF, Tågarpsortens Lantliga RF, Torns RF, Sydslättens RF, Skurupbygdens Hästsportförening, Gärds RF, Dagstorpsortens RF
Västergötland: Borås FK, Mariestads RK, Trollhättans FK, Tranemoryttarna
Värmland: Trossnäs FRK, Grums RK
Västmanland: Baståsens RK
Östergötland: Åkerbo Rid&Körsällskap, Valla Ponnyklubb, Ekenryttarna, Kinda RF, Mantorpsryttarna
Självklart ska den det! Så fin som den är!KL
Tjärnterrängen i Hammarstrand (Jämtland) ska den vara med? Privat bana har jag för mig men tror de har tävlingar där (träningar iallafall).
Självklart ska den det! Så fin som den är!
Dalarna: Leksands RK
Gotland: Hemseortens RK, Gotlands Lantliga RF
Gästrikland: Hofors RS
Halland: Falkenbergsortens RF, Hermanstorps Kör&RS, Föreningen Plönningeryttarna, RK Styringe Stall
Hälsingland: Bollnäs RS
Jämtland: Åsarna RK, Tjärnterrängen
Närke: Örebro FK, Örebrotraktens RF, Qvinnersta RK, Segersjö FK
Skåne: Öveds Jakt&FK, Vinslövs RF, Tågarpsortens Lantliga RF, Torns RF, Sydslättens RF, Skurupbygdens Hästsportförening, Gärds RF, Dagstorpsortens RF
Stockholm: Waxholms FK, Stora Wäsby FK, Väsby RK, Stockholms FK, Botkyrka RS
Småland: RK Udden (Kalmar)
Södermanland: Katrineholms RF, Ålberga Gårds RS
Uppland: Enköpings FK, Uppland-Västmanlands FK
Värmland: Trossnäs FRK, Grums RK
Västergötland: Borås FK, Mariestads RK, Trollhättans FK, Tranemoryttarna, Ljuslingsbacken, Sämsholm
Västmanland: Baståsens RK, Strömsholms RSF
Östergötland: Åkerbo Rid&Körsällskap, Valla Ponnyklubb, Ekenryttarna, Kinda RF, Mantorpsryttarna, Boxholm
Jag tog bort Härjedalen eftersom både Åsarna och Hammarstrand ligger i Jämtland?
/Lady_S
Rättviks RK har byggt terrängbana (jag var med och byggde) som det nu är träningar på, nästa säsong ska hela slingan bli klar och då bli tävlingsgodkänd, så den kanske ska läggas till eftersom det iallafall är träningar där nu och dom har haft pay n' cross i sommar
Ligger i Dalarna, 2-3 mil från leksand konkurrens, javisst.