Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant! Jag har läst The Widow av samma författare och var inte överdrivet imponerad, men jag blev ändå av någon anledning nyfiken på att läsa mer av henne. Ska sätta upp Barnet på min Goodreads-lista nu!Jag har precis läst Barnet av Fiona Barton. På en byggarbetsplats hittas ett barnskelett. Fyndet kommer att påverka framför allt tre olika kvinnor. Man får följa dem och så nystas en tragisk historia upp - mycket mer komplicerad än vad man tror i början.
Boken är välskriven och fyndig (jag blev dock inte helt överraskad av upplösningen) och rekommenderas som sommarläsning. Deckare men ändå inte, det mesta "detektivarbetet" sköts av en av kvinnorna, en journalist.
Jag känner precis samma angående både änkan och barnet! Har barnet i min bokhylla på Storytel så tänker att jag ska lyssna på den snartIntressant! Jag har läst The Widow av samma författare och var inte överdrivet imponerad, men jag blev ändå av någon anledning nyfiken på att läsa mer av henne. Ska sätta upp Barnet på min Goodreads-lista nu!
Men ni måste förstå, min kära flicka, att ett ungt flickhjärtas nyckfulla svängningar inte har mycket att sätta emot den manliga hjärnans ovedersägliga logik och inträngande klarsynthet.
Den har jag också läst och jag avskydde den Har för mig att det var just kvinnosynen som jag fick nog av tillslutFörst ut i min semesterläsning är Morden på Mangle Street av M.R.G. Kasasian. Utspelar sig i London 1882, konstigt skriven deckare i Sherlock Holmes-stil. Nu är jag bara en tredjedel in i den, men den är lätt att läsa men jag irriterar mig på kvinnosynen i den. Ja, den utspelar sig på 1800-talet, men...
Låter inte lovande. Får se vad jag tycker när den är klar.Den har jag också läst och jag avskydde den Har för mig att det var just kvinnosynen som jag fick nog av tillslut
Älskar verkligen den här tråden eftersom det är så intressant att se hur olika en kan tycka om samma bok. Jag har rätt stora problem med den serien, sä funderar på om vi läst samma böckerJag fortsätter med min y/a-fantasy och är nu på sista boken i Selection-serien av Kiera Cass. De första tre böckerna är underbara, väldigt Hunger Games möter the Bachelor. En oväntat bra kombo där författaren verkligen gör en riktigt bra build-up!