Antar att du även läst Liane Moriarty @Diabetikern ?
Nej det har jag inte. Tack! Ska genast kolla upp detta,
@Snurrfian 1000 tack vet inte varför men jag har alltid dragit mig för att läsa en av hennes böcker. Får bli ändring på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antar att du även läst Liane Moriarty @Diabetikern ?
Jag har en Sony. Det är den enda jag har erfarenhet av men jag gillar denJag behöver verkligen köpa en läsplatta. Vilken rekommenderar ni?
Jag har svårt att tänka mig det franska köket som ljudbok, men för mig som var barn på 70-talet var boken när den kom i ny utgåva för ett par år sedan värsta nostalgikicken - plötsligt förstod jag var mina föräldrar fått sina recept frånJag försöker läsa Att komma hem ska vara en schlager av Per Hagman och blir både asirriterad och asimponerad på typ varenda sida. Men jag ska nog ta mig igenom den i sinom tid.
Annars lyssnar jag på The Break, Marian Keyes senaste och hon levererar igen tycker jag. Ett par av hennes senare har varit rätt kassa i mitt tycke, men så var ju Är det någon där? helt mästerligt bra också och jag har väl haft för höga förväntningar. Nu börjar jag faktiskt fnissa på bussen, imorse höll jag på att ramla av trottoaren åt citatet "I hope he gets rabies of the dick"
Läser även The ties that bind av Erin Kelly, som är mycket engagerande, och... något mer. Nej just det - jag upptäckte att Det goda franska köket av Julia Child har kommit som e-bok med inledning av Lotta Lundgren men jag har bara läst något stycke så det räknas ju inte
Jag har svårt att tänka mig det franska köket som ljudbok, men för mig som var barn på 70-talet var boken när den kom i ny utgåva för ett par år sedan värsta nostalgikicken - plötsligt förstod jag var mina föräldrar fått sina recept från
Har inte läst ordbrodösen, än! Men visst har du och säkert någon mer nämnt den i tråden tidigare? För jag har lagt den på listan över böcker jag vill läsa och det gör jag nästan bara med böcker som rekommenderas här i tråden@Killaloe Hur har du det med Anna Arvidssons Ordbrodösen, har du läst den? Kommer att tänka på den när du skriver om YA och fantasy.
Magi är så inte min grej men i Ordbrodösen var det så lagom mycket, den var en så fin historia trots magin. För mig funkade det så som jag tror att magi är tänkt att fungera men sällan gör: ”Oj, tänk om det vore så här”. Och så välskriven. Kan varmt rekommendera.
Här är en bloggares intervju med författaren som fångar boken väl:
http://agnesbokblogg.blogspot.com/2017/02/intervju-med-anna-arvidsson.html
Japp, @Anna förstås!Har inte läst ordbrodösen, än! Men visst har du och säkert någon mer nämnt den i tråden tidigare? För jag har lagt den på listan över böcker jag vill läsa och det gör jag nästan bara med böcker som rekommenderas här i tråden
Den låter verkligen så himla intressant och bra och läsvärd! Och säkert en bok som jag kommer älska, så tusen tack för att du tänkte på mig och nämnde den
Vem annars?!
Nu har jag bara några minuter kvar att lyssna på Blybröllop. Jag känner VERKLIGEN att detta är en författare för mig!Nu har jag läst klart Tuppen och havet och jag gillade den! Väldigt annorlunda mot vad jag brukar läsa men Sara Paborns språk är verkligen något utöver det vanliga!
Har dessutom lyssnat på Sommar på den lilla ön i havet som jag tyckte bättre om än Colgans böcker om bageriet. Jag saknade förvisso Neil men en kan inte få allt antar jag Inget extraordinärt språk och väldigt förutsägbar (såklart) men trevlig och lätt att lyssna på
Hittade ljudboken Skämmerskans dotter sist jag var på biblioteket aå nu lyssnar jag på den i bilen. Jag har aldrig hört tala om den innan men alltså, väldigt annorlunda och fascinerande bok hittills! Kan verkligen rekommenderas till alla som lyssnar på och roas av barn/ungdomsböcker med inslag av fantasy
Åh vad kul att det var ett bra tips!Nu har jag bara några minuter kvar att lyssna på Blybröllop. Jag känner VERKLIGEN att detta är en författare för mig!
Ska nu hitta Tuppen och havet som bok. Men var?
Har du lämnat tillbaka den?Åh vad kul att det var ett bra tips!
Jag har lånat tuppen och havet på lokala biblioteket - så kanske där?
Jag kan göra det typ i helgenHar du lämnat tillbaka den?