R
Raderad medlem 19815
Åh det var du som tipsade om den -förlåt att jag inte hade koll på det Men ja, jag ser verkligen så mycket fram emot Det tunna svärdet!
Jag tror jag överlever!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh det var du som tipsade om den -förlåt att jag inte hade koll på det Men ja, jag ser verkligen så mycket fram emot Det tunna svärdet!
Den lät helt fantastisk! Vet du om den finns på svenska?The art of not breathing - Sarah Alexander
Elsies tvillingbror försvinner i havet utanför Inverness när de är 11. Fem år senare mår hela familjen dåligt och Elsie upptäcker fridykning. Dykningen väcker också gömda minnen om vad som hände när hennes bror försvann.
Det är en vacker historia om tonåringar som försöker växa upp i skuggan av en enorm tragedi och all sorg den medför. Kärlek, mobbing och hela tiden ändå styrkan att fortsätta. Rekommenderas starkt!!
Inte på Storytel, men det är en trevlig uppläsare med lagom skotsk dialekt testa!Den lät helt fantastisk! Vet du om den finns på svenska?
Du kan nog ställa in dig på att vara upprörd, även om det finns fina ögonblick också. Men man blir berörd ända in i benmärgen.Läser Björnstad av Fredrik Backman och hade inte alls väntat mig att bli såhär berörd av den. Blir den lite gladare sen, eller ska jag ställa in mig på att vara lite upprörd även de sista 150 sidorna?
Läser Björnstad av Fredrik Backman och hade inte alls väntat mig att bli såhär berörd av den. Blir den lite gladare sen, eller ska jag ställa in mig på att vara lite upprörd även de sista 150 sidorna?
Du kan nog ställa in dig på att vara upprörd, även om det finns fina ögonblick också. Men man blir berörd ända in i benmärgen.
Läs fortsättningen också!
Nä då, jag lovar att jag inte ska ge upp! Jag hade bara väntat mig att den skulle vara lite mer lättsam, även om jag vet att det är en väldigt allvarlig bok för att komma från Backman. Men ok, bra att veta att det liksom är såhär den är. Och herregud vad bra den är!+1 på det @Mineur Den lämnade mig verkligen illa till mods, men värt det!
Jag kämpar på med Ett litet liv, har läst ca 40% hittills. Känner mest när jag läser den.
Aj då. Ligger i min semesterbokhög.Jag kämpar på med Ett litet liv, har läst ca 40% hittills. Känner mest när jag läser den.
Äsch, typ alla älskar den så du tycker säkert om den!Aj då. Ligger i min semesterbokhög.