Knausgård är magnifik! Har kvar ett par hundra sidor av sexan.
Sannerligen magnifik! Jag tror att sexan får bli ett sommarprojekt. För mulna dagar. Den är liksom lite för avancerad för att kunna tas in när det är för varmt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knausgård är magnifik! Har kvar ett par hundra sidor av sexan.
Jag har skummat rätt mycket i den, det har jag aldrig någonsin gjort med en roman innan. Men han spränger in för många essäer för att jag riktigt ska orka med.Sannerligen magnifik! Jag tror att sexan får bli ett sommarprojekt. För mulna dagar. Den är liksom lite för avancerad för att kunna tas in när det är för varmt
Jag har skummat rätt mycket i den, det har jag aldrig någonsin gjort med en roman innan. Men han spränger in för många essäer för att jag riktigt ska orka med.
Men det handlar väl om reaktionerna, räkor och Malmö va?
Ja, typ!
Jag började på Igelkottens elegans igår. Gillar skarpt hittills, har kommit ungefär halvvägs
@Anna, ska bli intressant att höra om du tar dig igenom Game of Thrones. Jag gav upp efter halva del 1!
Samma här!
Jag började på Igelkottens elegans igår. Gillar skarpt hittills, har kommit ungefär halvvägs
Jag gillade den inte så mycket, tror inte att jag ens läste ut den faktiskt. Den kändes så klyschigt fransk att jag bara blev uttråkad.