Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läser:
Efter ha slutat skolan tänkte jag ägna mig åt ren lyx, nöjesläsning! Har knappt läst sen jag började gymnasiet trots det var ett av mina största intressen för.
Men jag har ingen aning om vart jag ska börja, jag vill ha något bra! Gärna med en stark kvinna med och hellre dåtid/fantasy än nutiden. Absolut ingen dussin deckare, har aldrig tyckt om dem.
Så, ni som är så underbart duktiga på böcker (jag har allt tjuvläst här) vad skulle ni rekommendera att jag läser?
Diana Gabaldons böcker, definitivt!
Även Hungerspelen, Fatta eld och Revolt borde vara böcker som passar din beskrivning. Helt fantastiska böcker!
Jag kanske ger dem en chans då@Kethets
Jag tycker boken är så mycket bättre och enklare att ta till sig än filmen. Det går liksom att skumläsa de avsnitten med mycket våld om det blir för jobbigt. Så låt inte våldet i filmen avskräcka dig för det är verkligen så bra böcker och så mycket mer än våldet!
Efter ha surfat lite på bokus har jag tryckt hem böckerna "Den vita drottningen" och "Den röda drottningen", fick läsa 40 sidor ur den sista och så kostade de 29 kr/st så kändes som en bra början
@mandalaki
Försök inte! Du läser inte! Jag ser nog att du snaskar på fruktsallad med yoghurt. Lite honung också, kanske?
Jag läser framsidan ser du väl? Sjukt spännande bok.
Hm, där sa du nåt. Det där är min standardfrukost här och då vill jag inte ha honung. Men jag måste nog se till att få en yoghurt med honung senare idag, det finns ju nästan inget godare.
En spontan fråga. Hur hinner ni läsa så mkt böcker som ni gör? Läser ni i crazy-tempo eller har ni bara väldigt gott om tid?
/Squie - som önskade hon hade tid över till "vanliga" böcker.