Sv: Vad läser du just nu? Del 3
Oj vad kul!!!
Oj vad kul!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det förresten någon här som har läst något av Jan Mårtensson? Jag håller på med något slags biografi som han har skrivit och tycker att språket är en plåga.
Är det någon som läst Sång till den storm som ska komma? Jag har så himla svårt att komma in i den, och därför kommer jag ingenstans och får inget sammanhang. Jag funderar på om jag ska slå ihop den och ta den vid ett annat tillfälle istället.
Och du får lite rutin!
Anna;15874718 Jag fick hem En man som heter Ove idag (komplett med signatur och ritad Saab) - kan knappt hålla mig från att börja läsa NU men ska nog vänta till ikväll i alla fall...[/QUOTE skrev:Du lär få svårt att sluta läsa.... helt underbar bok! Tycker jag då alltså.
Anna, vad kul! Ska lusläsa din blogg
KL
Den jag läste i förra inlägget, När gud var en kanin, var bra! Normalt är "barndomsskildringar ur en vuxens putslustiga perspektiv" inte riktigt min genre, men den här var mer. Och varm och fin.
Läser just nu:
Ååååh vad härligt det ser ut! Ser massor fram emot min egen resa i september, då jag tänkte försöka göra som du - äta gott och läsa massor med böcker