Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Jag har tyvärr ingen bok på g just nu, eller jo Iakttagelserna av Jane Harris. Men jag kommer ingen vart. Den är jobbigt skriven och seeeeg. Jag är i vanliga fall en bokslukare, kan ha 4-5 böcker på g samtidigt, läser snabb (och glömmer snabbt) och går vidare till nästa men denna har jag fastnat i. Finns en del sånna böcker, sagan om ringen har jag inte tagit mej igenom, kom två kapitel sen hamnade den i en låda.
Men nyss läste jag ut tre böcker av Nora Roberts (Farlig förälskelse , Illusionisten, Med öppna sinnen), som är en av mina favoriter, och har span på en ny bok av henne, men "behöver" inga fler böcker egentligen...
Lite OT, men frågar ändå.
Har ni något tips på hur man hittar nya författare? Jag tycker det är jättesvårt på tex biblioteket att veta vad jag vill läsa.
Verkar inte finnas någon info om en del 5 hittills.
Jag tyckte att Hypnotisören var sjukt över-hypad och inte särskilt bra så jag har inte läst något mer av dem.
Den står på min lista också!
... och den var med i mitt senaste paket från Adlbris också! Är den så bra att den skulle kunna vara lämplig att föreslå som nästa projekt i bokklubben där jag är med? Vi tänkte välja något att bita i som räcker över sommaren och Agaat ser ju ut att ta en stund att ta sig genom.
*kl*
Jag råkade köpa en massa böcker igen igår. Behöver troligtvis vård.
Läste i alla fall Kristina Ohlssons Askungar igår. Lika bra som Tusenskönor och jag ser fram emot att hitta hennes andra
Fick bland annat tag på Påven Johanna som jag länge velat läsa.
*KL*
Gillar man att läsa böcker med mycket ingående detaljer ska man läsa Mons Kallentofts - Vattenänglar.
Jag själv tycker inte det är så intressant att veta allra minsta rynka i ansiktet på en människa de förhör men andra kanske gör det
Men skadad som man är måste man ju slutföra det man börjar så var bara att traggla sig igenom
Lite irriterande att hans skrivande har förändrats till denna "serie" med böcker då jag verkligen har tyckt om de tidigare böckerna han skrivit.
Med Nora Roberts böcker så är det lite "har du läst en, har du läst alla".
Fick bland annat tag på Påven Johanna som jag länge velat läsa.
Påven Johanna ligger på mitt nattduksbord någonstans i kön.