Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...
Har precis kommit hem från loppis med 26 pocketböcker... oj oj. Får isolera mig några dagar
*knapplån*
Har just avslutat Little Bee och vet inte riktigt vad jag tycker om den. Tillräckligt gripande för att jag inte bara skulle lägga undan den, men jag tyckte inte riktigt om slutet. Ger den en knapp trea av fem då den känns lite oavslutad.
Nu blir det lite mer klassisk kärlek då jag ger mig i kast med nästa Austen, Förnuft och känsla.
Har du läst del 1 och 2 som är före "Mellan rött och svart"? Man kanske måste läsa dem innan, trots att det påstås att det inte är nödvändigt.Jag fick "Mellan rött och svart" i julklapp men den griper inte tag i mig så den ligger och väntar just nu, och jag kom av mig lite när JG i någon soffa talade om att det skulle komma många fler böcker...
Hur i hela...?
Min gissning är att svaret heter "orimligt dåligt betalt". Därför har hon inte kunnat lägga vettigt mycket tid på översättningen.
Har du läst del 1 och 2 som är före "Mellan rött och svart"? Man kanske måste läsa dem innan, trots att det påstås att det inte är nödvändigt.