Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha näpp! Det är icke mitt fel Jag skrev flera inlägg om hur mycket jag inte förstod mig på den faktiskt, just eftersom jag ville gilla den.Jasså! Va lustigt, jag fick för mig att det var bl.a. du som rekommenderat mig den
Jag måste vara genomdum för jag begriper inte ens poängen med boken. Läste precis klart den och kände mig mest rastlös och hetsig när jag läste den: "när ska den börja egentligen?". Kändes som 700 sidor babbel bara tyckte jag Otrolig besvikelse eftersom jag velat läsa den så länge och liksom bara förutsatte att den skulle vara en bok för mig.
Om du orkar och har lust, har du lust att berätta varför du tyckte om den?
Nej, jag var på väg ut. Sitter på uteplatsen, lyssnar på cikadorna - de sjöng ikapp med grodorna när jag passerade en damm på hemvägen, skithäftigt - och ska läsa en stund innan jag går in och lägger mig. Kanske rentav lägger mig i hängmattan och läser.
Eller hur!Det låter fantastiskt, särskilt geten!
Eller hur!
Åh men fy, jag hatar sånt väder! Här är det superskönt - lagom varmt, sådär omkring en 25 grader eller så. Och getter överallt - en stod och tittade på mig när jag provade skor häromdagen i en liten skoaffär.
Däremot får jag bara duscha bucket showers varje dag och blir väckt av böneutropen klockan fem varje morgon. Men det kan jag för lite sol, värme och färsk frukt!
Det låter fantastiskt, särskilt geten!
Jag är inte det bittersta avundsjuk på dig och bläckfisken.
Här är mörkt, jävligt blåsigt och ruggigt kallt. Idag är en sån där dag när alla man ser ute är redigt sammanbitna och går dubbelvikta mot vinden, tunnelseende och mycket, mycket PÅ VÄG IN.