Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken bra tråd! Jag har funderat flera gånger självAv ren nyfikenhet - vad kostar en valp från rasen ni har?
Med föräldrar och mor/farföräldrar som har stamtavla, röntgade av höft och armbåge, utställda och som har genomfört MH/BPH.
Galet att utställningslinjer är dyrare!Aussie ligger generellt på runt 13-16.000.
Men hundar från utställningsinriktade kennlar ligger inte sällan mer mellan 16-18.000, och sett nån som ville ha 20.000.
Nä, uppfödare skriver inte ut sådant. "Man ska inte behöva veta sådant" verkar de tänka. Däremot, om man kollar på köpahund.se så kan man se valpannonser och där skriver många ut priserna, även sådana uppfödare som inte skriver något annars.Har ingen aning om vad de ligger på hemma i Sverige idag. Jag försökte ta en titt, men det verkar vara kutym att inte skriva ut valppriser på hemsidor?
Är det så i andra raser också?
Jag tittade lite kvickt på sju hemsidor och det fanns inte pris utsatta på en enda av dem.