M
Madde71
Sv: Vad kostade era distanshästar?
Nej planeringen har inte gått att följa alls iår....pga Porter skadad, Bella strulade med lastningen vid Rimboritten, sedan har min man varit skadad och då blev det lite ont om tid att rida ett par veckor...
Men Bella känns fin har ridit långa rundor om 4-5mil hemma varannan helg iallafall. Har ju mest tävlat kompis häst (Eld) i år och ska rida honom även på Karoliner så vi kanske ses där!
Det känns som han är i toppform Lite tråkigt bara att man inte haft möjlighet att åka på lite fler tävlingar.
Jag har anmält mig till Karoline (Lasse är en pärla, han har erbjudit sig att jag får låna hans bil, eftersom jag inte har nån egen nu )
Sedan hade jag tänkt anmäla mig till Tingstäde, om jag får tag i en hyrbil med dragkrok, men det verkar fixa sig.
Själv då? Hur går det för dig? har du hunnit med allt som planerat eller så? Några fler tävlingar i år?
Nej planeringen har inte gått att följa alls iår....pga Porter skadad, Bella strulade med lastningen vid Rimboritten, sedan har min man varit skadad och då blev det lite ont om tid att rida ett par veckor...
Men Bella känns fin har ridit långa rundor om 4-5mil hemma varannan helg iallafall. Har ju mest tävlat kompis häst (Eld) i år och ska rida honom även på Karoliner så vi kanske ses där!