Usch, då förstår jag att du stör dig på det.Utvikningsfokus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, då förstår jag att du stör dig på det.Utvikningsfokus
Svårhanterligt och rätt ocharmigt.Utvikningsfokus
Som han vägrar göra sig av med? Fräscht!
Sorry men....Han hävdar att det är nostalgi eftersom de inte finns till försäljning längre. Han tittar aldrig i dem..
De är väldigt intensiva. Kräver uppmärksamhet och pratar och tjatar mycket mer än bondkatter, och inte riktigt på "min våglängd". Jag gillar att man hänger nära varann, fast mer var för sig ändå.
Lite nostalgiskt med en unken kvinnosyn.Han hävdar att det är nostalgi eftersom de inte finns till försäljning längre. Han tittar aldrig i dem..
Lite nostalgiskt med en unken kvinnosyn.
Varför inte? Alltså, vad är det med siameserna som gör dem jobbiga?
De är väldigt intensiva. Kräver uppmärksamhet och pratar och tjatar mycket mer än bondkatter, och inte riktigt på "min våglängd". Jag gillar att man hänger nära varann, fast mer var för sig ändå.
Sen är de här två just nu i värsta slyngelåldern. Jag har hopp om en hyfsat fin relation med den ena i alla fall, när han är ur sina katt-tonår.
Här har vi två orientaler. En drygt ett år, en yngre än ett år. Jag blir galen snart.Vi har två halvsiameser, de är mer som hundar än katter. Väldigt sällskapliga, pratiga och följer med överallt. Jag älskar dem båda två, men nästa katt blir nog ren bonnkatt...
Det som förvånar mig mest är att han själv inte har dålig kvinnosyn för övrigt. Har t.ex sagt ifrån på jobbet för att en kvinna hade mycket lägre lön än han men utförde ett mer komplicerat jobb. Dessutom sa han ifrån när de försökte diskriminera en gravid kvinna. Ingen annan brydde sig.
Han sitter inte på någon ledarposition och är nästintill konflikträdd, men där var gränsen nådd för honom.
Göra sig av med tidningarna är tydligen svårare. Jag ska göra ett nytt försök nu när vi fått barn. Jag vill verkligen inte att hon ska råka hitta dem.
Här har vi två orientaler. En drygt ett år, en yngre än ett år. Jag blir galen snart.
Ja, partner hade den halvgamla bonnkatten och en gammal siames när han skaffade den äldre av de två slynglarna. Sen dog den gamla siamesen, och då blev situationen med orientalen OUTHÄRDLIG. Raskt skaffade han ännu en oriental. Allt bättre en tid, men nu: två orientaler i slyngelåldern!Vi skaffade en helbror från en senare kull till vår första för att han drev oss till vansinne.
Resultat: två katter som drev oss till vansinne.
Det visste jag inte Det gör jag med juh Ja det GÅR faktiskt att kombinera med Sabaton...Min käre partner älskar bluegrass...