Vad kan...

Sv: Vad kan...

Min hund kan (förutom det vanliga såsom inkallning, stanna kvar, varsågod etc.): rulla runt, vinka, spela död, skaka, skall, söka efter antingen person eller godis, tacka o.s.v.

Jag har lärt honom allt. :D

Min kanin har lärt..

*Sig att INTE vara under sängen:D *stolt*
*Inte gå ut ur rummet
*Jaga ut kaninen ur rummet och okänt folk(lärt sig själv oxå):D

Inkallning är väl det enda som de flesta kan, det är det jag tränar mest med på alla råttorna.
Anders kan sitta fint och är lite halvdan på vacker tass också.

Fast jag tränar inte så mycket trick utan kör mer på miljöträning istället, för inte tala om vanlig uppfostran (Anders är envis och hur mycket han än försöker så får han inte klättra ner från axeln utan min tillåtelse, inte jucka på min arm och inte tugga på buren :devil: ). Tricken är bara för att fördriva tiden typ :D

Mitt ena svin Gugge kan sitta fint :)

Den andra är mest jäkligt duktig på att tigga, och han lyckas typ alltid också :smirk:

Komma när man ropar, och så har jag lärt honom att inte gnaga på mina fötter :d

Jag skulle väl inte kalla det för konst med min ena hona kommer när man knackar med fingret mot golvet och hon går även runt på bakbenen med lite mutor:D

Mina djur kan en hel del konster. Problemet är bara att det är sånt som jag inte har lärt dom.... ;)

Jag har minigrisar som kan dansa, sitta, vinka och ställer man frågan
-Vad tycker vi om jordbruksverket? så räcker dom ut tungan. :p

hur lärde du h*n det?:o

Jag började bara ropa hans namn och då kom han hoppandes efter.
Sen har jag gjort det sen dess. (En mycket intelligent kanin)
Och nu så tränar jag min andra kanin till det. Men det är lättare att lära
hanar!

Vad coolt. Kan du inte filma och lägga ut här? Skulle vara intressant att se ;)

Tyvärr har jag inga möjligheter att filma, men det finns bilder på min hemsida www.minigrisar.se
Titta under info/fakta. Längst ner finns det några dressyrtips. ;)

Minigrisen hos Bodils Minicirkus kan putta boll, apportera och spela "tryn-orgel" :eek:
Dom är otroligt lättlärda!

kl

Min kanin kan komma på inkallning

Min ena hund kan bland annat: sitt, sitt fint, ligg, rulla, vacker tass, high five.

Glömde ju säga vad min hund kan.
Han kan sitt, ligg, tass, dubbeltass, high five, rulla runt (halvt) och
komma på inkallning.

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
589
· Visningar
14 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka