Vad kan vara fel? (Infektion)

Lona

Trådstartare
I mitten på december fick jag någon form av förkylningsliknande infektion.
Den första veckan var jag väldigt dålig, hög feber, kunde knappt andas och totalt vimsig förutom vanliga förkylningssymtom (ont i öron och hals, hosta, snuva mm).
Sen blev det lite bättre - men jag är fortfarande långt ifrån frisk. Blir lite bättre och sedan börjar det igen om än inte riktigt lika illa som i början.
Jag har dessutom diverse andra symtom som kommer och går; tandvärk, en spottkörtel som svullnar och är öm, ont i urinblåsan(?) och så fortsätter det med en djävulsk hosta, tungt att andas, ibland orkar jag knappt gå ut med hunden, ont i "revbenen" (vilket väl kan bero på hostan eller att jag får ta i för att andas), ont i öron och hals. huvudvärk.
Rösten har varit totalt paj hela tiden, ibland har jag ingen röst alls.
Får lite feber av och till, 1-1,5 grader högre än normalt.
Ska ringa VC på måndag men vad sjutton är det här?!

Kanske skall tillägga att jag i princip aldrig är sjuk mer än en lätt förkylning utan feber eller lite huvudvärk.
Har inte varit utomlands och fått med mig någon elak baskelusk hem.
 
Det är måndag imorgon. Bättre att du får svar av vården än att vi spekulerar här.
Men på det du beskriver förstår jag inte varför du inte varit i kontakt med vården redan??
 

Liknande trådar

Hästvård Mitt sto rasade i september totalt hon orkade knappt gå så jag tog ut Vet. som tog blodprover på henne. Jag fick besked att dessa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 870
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp