Vad kan jag ha på väggen?

Fibusen

Trådstartare
Väggen bakom tvn ekar tom... Tips? Är så svårt med tavlor när tapeten är så jäkla mönstrad... Något annat?
E0E52FC9-44E5-44E1-ABCD-79CE20AE79E8.webp
 
Jag tycker more is more när det gäller inredning, så jag hade inte haft några problem med tavlor där.
Jag gillar skulpturer, så hade haft en hylla med fina skulpturer där. 🙂
 
Jag tycker inte heller att det behövs något, det känns liksom inte tomt där. Men om du Vill ha något där ändå gillar jag @Unafraids förslag. :)
 
Jag hade velat få upp TVn lite, antingen en högre bänk eller som @Zinfernia skrev, hängt den på väggen. Och sedan tror jag det hade varit snyggt med någon liten tavelhylla att kunna ställ någon växt och prydnadssak på men inte så mycket mer. Tror lätt det blir för mycket med tapeten också.
 
Jag tycker hela rummet (att döma av alla bilderna) ser fantastiskt ut, stilrent och mysigt. Så jag hade nog inte velat få upp något där, tycker du att det ser lite tomt ut så kanske ett alternativ vore en LED-list med någon dämpad färg bakom TV'n? Tänker att det kanske ger lite mer volym åt väggen?
 
Jag hade velat få upp TVn lite, antingen en högre bänk eller som @Zinfernia skrev, hängt den på väggen. Och sedan tror jag det hade varit snyggt med någon liten tavelhylla att kunna ställ någon växt och prydnadssak på men inte så mycket mer. Tror lätt det blir för mycket med tapeten också.

Ja, kanske det hade blivit bättre att få upp tvn lite? Jag vill ju inte ha det för plottrigt, därför jag inte fått upp något på väggen än! :p Däremot så känns det som om det är för mycket döyta mellan tvn och taket, vilket som sagt skulle bli mindre om tvn kom upp lite på höjd. Det var absolut ett bra förslag! 🙏🏻
 

Liknande trådar

Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 423
Senast: Lyan
·
Hemmet Min brunn är tom och jag blir utan vatten i minst tre veckor. Brunnsborrning är beställd och jag prioriteras, men det kommer ändå att ta...
2
Svar
26
· Visningar
1 292
Senast: Mabuse
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 217
Senast: LinnK
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
771

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp