Vad kan det vara?

Diabetikern

Trådstartare
Jag har bara fått kortfattad information min mor sitter just nu i kontakt med klinik för att komma in det här är en tråd för ren spekulation,

Vår stall/huskatt låg och sov inne i sovrummet på sängen. Min mamma lyfter upp henne varpå katten skriker till och vill inte röra sig. Mycket ovillig till flytt.
Efter mycket kläm och kännande så anser min mamma att hon nog blivit lite tunnare. Absolut inte mager men lite tunn. Kan inte säga med säkerhet och nu hittat en knöl på bakbenet som inte funnits där innan.

Knölen kan hon röra utan att katten reagerar.

Min mamma kommer förhoppningsvis få tid direkt. men självklart börjar funderingarna röra sig.

Mamma såg katten igår kväll när hon kom in och då rörde hon sig som vanligt. Det var först nu imorses när hon skulle lyfta henne som hon märkte det.

Har någon varit med om något liknande?

Katten är hemma. Ingen inre blödning men en rejäl böld som de nu tagit hål på.

Ska in i slutet av veckan för att gå igenom katten och se så det läker. Katten är mycket bättre nu och är riktigt sur på oss för att hon nu får vara innekatt ett litet tag. :rofl: Hon tycker hon är ju bra nu så släpp ut mig för tusan jag tänker inte bajsa i kattlådan. Det är under hennes värdighet säger hon.

Skönt att det inte var värre och att hon är hemma igen

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 913
Senast: EmmaW
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
5 112
Senast: Alexandra_W
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 337
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar