Vad ingår i LA:1?

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Alpin87

Ska starta en lokal dressyr snart och LB ska jag vara med på men funderar även på LA:1. Dock undrar jag vad som ingår för ''rörelser''? T.ex. om det är förvänd galopp och så?

Sv: Vad ingår i LA:1?

Det ingår tio metersvolter i trav, skänkelvikning i trav, ryggning, tiometersvolter i galopp, förvänd galopp.

Här har du programmet. stallbacken.com har alla program bra uppritade under dressyrsidan! :idea:

Lycka till!

Sv: Vad ingår i LA:1?

Det innehåller förvänd galopp , skänkelvikning, samt 10 m volter i galopp. Sen är det högra krav på att hästen är rund och verkligen i rätt form :) Lycka till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Ska debutera La:1 i början av juni. Har ni några tips inför programmet? Vad tjänar man poäng på?
Svar
1
· Visningar
552
Senast: JohannaB
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 270
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025